Betfair

G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg spiller litt på oddsen av og til, men har funnet et mye bedre sted å spille enn Norsk Tipping.

Betfair

Dette er ikke en alminnelig bookie, men en markedsplass for kjøp og salg av odds på sportsbegivenheter.

Her kan du f.eks. kjøpe odds på en forballkamp når noen andre tilbyr den, eller du kan selv tilby odds på et resultat. Når veddemålet blir matchet sperres pengene og utbetales etter kampen. Du kan også legge ut forespørsler på kjøp og salg til andre odds enn dem du ser.

I motsetning til vanlig oddspill foregår spillet gjennom hele kampen. Men korte pauser som annulerer umatchede tilbud når det scores mål, blir straffespart eller utvisninger.

Her siden mange både kjøper og selger odds på samme resultat for å sikre gevinst før kampen er ferdig kan man utnytte dette til å få brukbare odds på resultat 5 minutter før slutt f.eks.

I de få tilfellene Norsk Tipping har konkurransedyktig odds kan man kjøpe odds hos dem og selge den igjen til en lavere odds på Betfair og være sikret gevist. (hvis man er rask før NT senker sin odds da)

Men kan også kjøpe en odds på et tidspunkt i kampen, og etter en stund selge den igjen hvis oddsen har beveget seg i din favør (eller motsatt hvis du får kalde føtter og vil ut)

Spennede er det ihvertfall, og det nærmeste man kommer til daytrading uten å være blåruss.

Spiller man kun odds på vanlig måte får du også her mye mye bedre odds enn NT kan tilby i >95% av tilfellene.

Har du nærver til å eksponere litt penger kan du fort tjene en dagslønn på noen minutter (eller tape den...)

www.betfair.com

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
810
Torget vurderinger
5
Sv: Betfair

Har noen kontoer.
Den som jamt over gir best odds er Centerbet. Her er det også meget bra oppsett på selve spillplasseringene. Kan sette opp singler og multispill lettvint på en gang uten å måtte godkjenne mer en gang. Forskjellig innsats kan også velges på de ulike spillene. Tungvint fremvisning av spillene man har satt og kontobevegelser.

Min favoritt er Betandwin. Veldig fin visning av hvilke spill du har satt og utfallet. Meget god live-betting del. Mye statistikk, resultatvisning og utolig mange spillmuligheter.

Verste: Unibet. Ser amatørmessig ut og ikke veldig brukervennlig.

G

Gjestemedlem

Gjest
Sv: Betfair

Sammenlignet hva odds man får på 5 av morgendagens kamper:

(Betfair tar 5% av gevinst i kommisjon, de tar også 2% av pengene hvis du overfører med visa til dem)

Start - Vålerenga NT 2,35 2,80 2,55, Centerbet 2,40 3,30 2,95 - Betfair 2,56 - 3,50 - 3,00

Tottenham - Blackburn NT 1,55 3,25 4,50, Centerbet 1,80 3,45 4,50 - Betfair 1,81 - 3,95 - 5,00

Groningen - Feyenoord NT 2,10 2,90 2,80, Centerbet 2,20 3,25 2,80 - Betfair 2,20 3,70 3,40

Toulouse - Le Mans NT 1,55 3,25 4,50, Centerbet 1,67 3,30 5,50 - Betfair 1,73 3,80 6,00

Getafe - Barcelona NT 2,80 2,90 2,10, Centerbet 3,25 3,35 2,18 - Betfair 3,20 3,55 2,42

Alle odds sjekket når dette innlegget ble skrevet.

Ser ut til at Centerbet har ganske gode odds også.

--------

Spilte på Chelsea - Man U i dag. Jeg fikk rundt 5,50 i odds på Man U og ble fristet av det, men til pause så det ikke så lovende ut likevel og da sto oddsen for at det ikke kom noen scoringer på 3,45 så jeg hev inn en sum for å dekke meg her og kom ut godt i pluss likevel Etterhvert som kampen nærmet seg slutten sank denne oddsen gjevnt og jeg kunne når som helst solgt den igjen for å sikre gevinst om jeg ville. 5 min før slutt var den vel nede i 1,20 eller noe slikt.

Det er ikke alle kampene man kan følge live slik, men en god håndfull hver dag.

--------

Bra linker forresten Boff

Topp Bunn