Bestille musikk

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg vet dette har vært tema før, men finner ikke tilbake til aktuelle tråd(er) i farten.

Hvor bestiller dere musikk på nettet, billigst og/eller kjappest?

K

kbwh

Gjest
Klassisk:
http://www.mdt.co.uk. Det er en kjekk butikk med gode priser (du har bestilt der før mener jeg), men beregn en ukes leveringstid.
Amazon er også kurant. Sammenlikn priser mot MDT.

Andre greier hos Amazon, CDon eller Platekompaniet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Klassisk:
http://www.mdt.co.uk. Det er en kjekk butikk med gode priser (du har bestilt der før mener jeg), men beregn en ukes leveringstid.
Amazon er også kurant. Sammenlikn priser mot MDT.

Andre greier hos Amazon, CDon eller Platekompaniet.

Ja, jeg har bestilt hos mdt før, men det var ikke klassisk jeg tenkte på denne gang.
Har ellers kjøpt mesteparten hos cdon, men synes å huske at det var endel som anbefalte andre steder.

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
Play.com for "vanlig musikk"
cdwow likeså.
Freak emporium for rock/prog./ metall.
cd baby for nye innspill og garantert ukjente band. (her kan man høre litt på alle platene før man kjøper)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Play.com for "vanlig musikk"
cdwow likeså.
Freak emporium for rock/prog./ metall.
cd baby for nye innspill og garantert ukjente band. (her kan man høre litt på alle platene før man kjøper)
Vet du sånn cirka leveringstid for f.eks play.com?

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg handler stort sett fra Amazon. Det er gutta med utvalg. Bra leveringstid fra UK, men rævva tregt fra US. Desverre blir det meste bestilt fra US. Billig er det før moms. Det som er litt dumt er at de har en tendens til å dele opp bestillingene i flere pakker, slik at man må betale forenklet tollbehandling på 85 spenn for hver pakke.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Vet du sånn cirka leveringstid for f.eks play.com?
Play er kjappe med levering, 3-5 dager. Frakt er inkludert i alle priser, og de pakker hver cd for seg slik du kommer under 200-kronersgrensen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Play er kjappe med levering, 3-5 dager. Frakt er inkludert i alle priser, og de pakker hver cd for seg slik du kommer under 200-kronersgrensen.
Høres bra ut, og de er veldig billig ser jeg ja, 9 pund pr. plate jeg skal ha, det er ikke verst pris...

vikan2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.05.2005
Antall liker
0
http://cduniverse.com/

Meget godt utvalg, og meget gode priser (er av de aller billigste før frakt), men det er fra statene, så regn med en god stund på levering, og portoen blir også endel ettersom man bør dele opp bestillingene for å havne under tollgrensa...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har brukt "Sterke meninger" på dagbladet.no et par ganger.

De er billige, men du får bare bestilt en CD av gangen. :D

Topp Bunn