Bestille lp plater på nett i Norge.

lille hiawata

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2008
Antall liker
3.613
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Hei bestilte 6 lper i rock progsjangeren nylig. Dette er en av de største aktørene i landet, med butikker i alle landsdeler. Nevner ikke navn, men de som besto ungdomskoleksamen klarer vel å finne ut av det. Fikk mail etter bestilling om at de kun hadde en inne, resten ble satt i restordre. Hvorfor kan ikke alle som selger disse varene slutte å tilby varer de faktisk ikke har på lager? Ikke for å virke surmaget, men når det kan ta ukevis å effektuere en ordre helt eller delvis, er man låst fra å skaffe platene fra andre. Ps sitter med 2 Beatles Let it be grunnet dette. Er det andre som har syns punkter på dette. Mvh Lille Hiawata.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Men tross alt, lagerstatus er jo angitt på Rema 1000 (platekompaniet) sine sider dersom du går inn på hver enkelt plate.
Eg gidder aldri bestille ting som ikkje er in stock, enten det er norsk sjappe eller utenlandsk...

Kan si mangt om kompen, men logistikken er ikkje så ille.

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
Jeg er så heldig å ha denne flotte platebutikken i nærheten.

http://www.facebook.com/group.php?gid=7729049116#!

Liv Reidun som har drevet denne i mange år kan ALT innen ALLE sjangere.

lille hiawata

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2008
Antall liker
3.613
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Vet at de sier x antall virkedager men dette har ikke stemt for meg tidligere. Har handlet på Big Dipper supert opplegg. Må prøve The Garden og Lite Nytt neste gang. Mvh Lille Hiawata.

Topp Bunn