Enten du bare kjenner til Harbeth fra ting du har lest, eller kjenner merket godt, bør du nå benytte anledningen til litt lytting.
Ta kontakt på e-post: hallvar@malaaudio.no eller ring: 973 13 953
De nye 40 års jubileums-modellene til Harbeth er virkelig noe spesielt.
Det er sjelden at jubileums-modeller gjør inntrykk på meg. Noen ganger synes jeg at det kan være et steg i feil retning.
Desto større er min begeistring for hva Harbeth har fått til nå.
Jeg har fått entusiastiske tilbakemeldinger på både P3 ESR 40th Anniversary Edition, Compact 7ES-3 40th Anniversary Edition og Super HL5 Plus 40th Anniversary Edition.
De fleste av de som har kjøpt en jubileums-modell, har hatt flere modeller fra Harbeth og mange års erfaring med dette merket.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary Edition, kr 41.500,-
Høykvalitets terminaler fra WBT.
Med og uten fronttrekk.
Selv har jeg fått til ting med nye Compact 7ES-3 40th AE som jeg synes er helt oppsiktsvekkende.
Vi hos Mala Audio begynner nå å selge Harbeth høyttalere – og har nettopp tatt inn de nye Compact 7ES-3 40th Anniversary Edition
i denne rålekre nye finishen, Tamo Ash, som er spesiell for denne jubileums-modellen.
Dette er definitivt høyttalere for deg som ønsker å få til best mulig lyd, uten å bruke over kr 50.000,- for nye høyttalere.
Slik det ser ut nå, kommer høsten til å bli svært travel for oss i Mala Audio.
Men nå på sommeren kan jeg ta meg litt ekstra god tid med de kundene som vil komme og lytte.
Jeg vil også kunne vise deg andre ting som er viktig for å lykkes med riktig matching og best mulig lyd.
Se denne videoen der Alan Shaw presenterer disse høyttalerne på Bristol Messa 2019: https://www.youtube.com/watch?v=lhuaUn8Tqag
De HI-FI RACKS høyttalerstativene som du ser på videoen kan du nå kjøpe hos oss.
Vi kan nå levere HI-FI RACKS høyttalerstativer til alle modellene fra Harbeth.
Ta kontakt med meg for å avtale en demo en dag som passer for deg.
Det er også mulig å få en demo på kveldstid, eller i en helg.
Hallvar M. Rostad
Mala Audio
Hofgaardsgate 22
3011 DRAMMEN
www.malaaudio.no
E-post: hallvar@malaaudio.no
Tlf: 973 13 953
Sist redigert: