Beogram 1000

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Beogram 1000 er det noe å gå for til en rimelig penge bare for å ha mulighet for å spille vinyl?
Hvor mye er evt. fornuftig å betale for en slik?
mvh. Svein.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Takk for svar, da velger jeg å ikke gå for den da. Er helt grønn på vinyl, men hadde vært kjekt å hatt muligheten da far min har en del gamle plater som
ligger ubrukt.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
9.010
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Tok ein rask kik på QXL for å sjå kva som er der.

Ein PHILIPS F 7114 har eg aldri vore bort i. Men iallfall dei tidlegare Philipsutgåvene hadde godt ord på seg, i det minste driftsmessig, så det går an å tenke på denne om prisen ikkje vert for høg - vi snakkar eit godt stykke under tusenlappen.

Ein Philips 212 burde gå for ganske få hundrelappar. Funkar greitt nok til avspeling, om reim og pickup er i orden. Ny pickup av nokonlunde kvalitet aukar lydkvaliteten ein del, men vent ikkje mirakel.

Fisherspelaren er ganske driftssikker, og truleg ein del betre enn Philipsspelarane, men litt dårlegare enn neste på lista:
Technics SL1610 er noko av det beste du kan få tak i under 2 - 3000. No er denne utstyrt med ein Stantonpickup som er ganske trist (kjenner ikkje akkurat denne utgåva, men har vore over nokre diskotekversjonar som eg absolutt ikkje er glad i). Her kan du seinare kjøpe ein Denon 103 eller 110 med veldig godt resultat.
1610 har dessutan automatisk retur av pickuparmen når du kjem til slutten, slik at du slepp å irritere deg over at stiften står og hakkar i insterilla om du går i frå spelaren ei stund. Dersom det ikkje er noko gale med spelaren, er dette den eg ville gått for. Då har du spelar i mange år, og det er ikkje vits å kjøpe særleg betre før du har ei platesamling som gjer at vinyl vert det føretrukne medium...
Men han går nok ikje under 2- 2500, er eg redd..

Resten på QXL i dag er feilposteringar eller for spesielt interesserte.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.203
Siden du nevner QXL, Arve. Hva med den Lenco L85 som ligger der?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
er det noen som vet hva tonearmen på beogram 1000 heter?
Mvh Jan I

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
9.010
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Siden du nevner QXL, Arve. Hva med den Lenco L85 som ligger der?
Den var veldig pen. Arm/pickup matchar ganske dårleg, men kvar for seg er dei ganske gode. Får du spelaren rimeleg, kan du selje pickupen og gå for ein litt kjekkare (byte med en gammal Grace eller Micro-Acoustics?)

Topp Bunn