- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.015
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Reiser til Benidorm-området i overmorgen. Der kommer jeg helst til å holde meg i landsbyen der mine foreldre bor på denne tiden av året, så det blir neppe noen utetur i byen. Har nok venner der jeg skal være, så det blir nok å henge med kompiser og venninner på deres steder. Har dog tenkt meg å få med meg hyggelige tykkasen Peat Loaf, som kjører sitt Meat Loaf tributeshow i Benidorm. Jeg fikk den utsøkte glede av å drikke meg full en natt i fjor sammen med ham, og broren til John Lydon (no kidding). Sistnevnte skal få gjennomgå i år for å mobbe meg for å se ut som en gammel mod. The enemy, ha ha ha! Hyggelig kar han også, så det blir nok ikke for infamt.
Men så kommer spørsmålet: Finnes det en god platesjappe i den ikke altfor kulturelle fiskerlandsbyen for engelske halvbanditter? Reiser ikke til Spania for å kjøpe plater, men jeg elsker å komme hjem med noen sølvplater i kofferten. Det gjør liksom en reise komplett. På markedene finnes det bare møkk, sett bort fra vinyl på jazzmarkedet, for de som bruker denslags. Så jeg har et lite håp om at det finnes en vanlig platebutikk. Noen som vet? Eros var vel i Benidorm i fjor høst, men han er ikke aktiv for tiden. Var det kanskje noen andre her som var med på det bajazz-laget?
Litt Peat Loaf for de som er nysgjerrige.
Men så kommer spørsmålet: Finnes det en god platesjappe i den ikke altfor kulturelle fiskerlandsbyen for engelske halvbanditter? Reiser ikke til Spania for å kjøpe plater, men jeg elsker å komme hjem med noen sølvplater i kofferten. Det gjør liksom en reise komplett. På markedene finnes det bare møkk, sett bort fra vinyl på jazzmarkedet, for de som bruker denslags. Så jeg har et lite håp om at det finnes en vanlig platebutikk. Noen som vet? Eros var vel i Benidorm i fjor høst, men han er ikke aktiv for tiden. Var det kanskje noen andre her som var med på det bajazz-laget?
Litt Peat Loaf for de som er nysgjerrige.