Jeg tenkte igår å forsøke å variere utnivået på den faste (kalibrerte) utgangen på min Benchmark Dac1. Det står i manualen at trim pot'ene er "10-turn trimmers". Jeg tenkte det betydde at trim pot'ene gikk 10 omdreininger før det var stopp, og forsøkte derfor å stille begge potmetrene i maks stilling, for så å gradvis justere ned.
Dog er det ikke noe markert stopp på trim pot'ene, på min i alle fall. Disse kan jeg skru på til Brann blir seriemestere, uten at det stopper.
Hva betyr da "10-turn trimmers"?
Hvordan sikrer man likt ut signal på begge kanaler? Er man avhengig av ekstern måler?
Noen som vet hvor mange volt det er på utgangene, RCA og XLR, når pot'ene står på maks? I manualen er dette oppgitt i db, som ikke sier meg mye.
Erfaringer noen?
Dog er det ikke noe markert stopp på trim pot'ene, på min i alle fall. Disse kan jeg skru på til Brann blir seriemestere, uten at det stopper.
Hva betyr da "10-turn trimmers"?
Hvordan sikrer man likt ut signal på begge kanaler? Er man avhengig av ekstern måler?
Noen som vet hvor mange volt det er på utgangene, RCA og XLR, når pot'ene står på maks? I manualen er dette oppgitt i db, som ikke sier meg mye.
Erfaringer noen?