BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

SAD-0825FS.JPG

Det har vore nok Tandberg for ei stund no. Over til noko heilt anna: Ein magisk boks til å forbetra lyden frå stereoanlegget, og ein forsterkar/radio eg aldri har sett før.

BBE SOUND ENHANCER
Eg hugsar denne. Han har vore å sjå sidan 90-talet eller jamvel før. Det vart reklamert for han i hifi-blad, sidan akkurat denne modellen såg ut til å vera retta mot stereoanlegget, medan dei andre dippeduttane BBE lagar, ser på heimesida deira ut for å vera tilpassa PA-marknaden, dvs scene, musikarar, DJ, studio, og inn/avspeling av alle slag. Det er også i blad for denne type brukarar slike produkt er mest omtala. Vore på konsert i det siste? Der florerer det med boksar av alle slag, gjerne på golvet, som musikarane trakkar på for å tilføra effektar, som vreng, komprimering, ekspandering, og modifikasjonar av lyden på ymse vis. Særskilt gitaristane elskar slike, om eg ikkje tek feil.

Men ynskjer me slikt i stereoanlegget? Er ikkje CD-spelaren og forsterkeren osb. tilpassa kvarandre og optimalisert for å bringa musikken vidare slik han er, med minimal forvrenging og påverknad av lyden? Eg har alltid vore skeptisk til slike boksar, som kompliserer oppsettet, og kan tilføra uønska forvrenging. Og er fordyrande. Men heilt tilfeldig fekk eg høve til å prøva ut ein slik boks, då ein kamerat måtte levera han til reparasjon. Boksen er meint å retta opp fasen og frekvensgangen i anlegget. Etter å ha studert boksen og klødd meg litt i hovudet, fekk eg kopla han opp mellom ein DAC og forsterkaren, og fekk lyd gjennom. Men eg tilstår at eg måtte ringja eigaren fyrst....

Les heile augustdagboka til Stig Arne i august

SAD0825-5b.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.386
Link til alle artikler
518
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

• 0
OnePlus lanserte to nye mellomklassemodeller i begynnelsen av juli. Vi har hatt Nord 5 og Nord CE5 på en grundig test. Sammen med de to mobiltelefonene i hhv moderat og øvre mellomklasse, var det...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

• 0
Rundt århundreskiftet var det mye som skjedde med Norsk Jazz, og Nils Petter Molvær var en av de sentrale figurene på den tiden. Han debuterte som soloartist med sin ikoniske plate Khmer fra 1997...
Fortsett
Audiophile.no
Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

• 1
IFA 2025 ble arenaen for lanseringen av to nye modeller fra Technics, og denne gangen er det budsjettsegmentet som får oppmerksomhet. SL-40CBT og SL-50C er ikke bare rimeligere alternativer – de...
Fortsett
Audiophile.no
HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

• 4
Den tradisjonsrike Hortenmessa er to uker unna, og alle hjerter gleder seg. For selv om Oslo HiFi Show har blitt en stor og flott messe på vårparten, er det noe eget med HiFI Messen i Horten, med...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Jean-Michel Jarre – Fra Oxygène til Bratislava. En elektronisk reise gjennom tid

PLATESMAKING: Jean-Michel Jarre – Fra Oxygène til Bratislava. En elektronisk reise gjennom tid

• 17
Den franske synth-pioneren Jean-Michel Jarre har kommet med et spektakulært livealbum som forener teknologi og synthmagi med innslag av klassisk inspirert musikk i moderne drakt. Live in...
Fortsett
Audiophile.no
Sonus Faber Il Cremonese Lamborghini Edition – Når lidenskapen får karbonfiber og Corsa-Tex®

Sonus Faber Il Cremonese Lamborghini Edition – Når lidenskapen får karbonfiber og Corsa-Tex®

• 3
Sonus faber og Automobili Lamborghini har slått seg sammen i en lidenskapelig symbiose av italiensk design og ekstrem ytelse. Resultatet er Il Cremonese Ex3me – Lamborghini Edition, en høyttaler...
Fortsett
Topp Bunn