Får man fortsette å poste når man er "Banned" ? Trodde det var utestengelse jeg.
06.10.2017 #1 el_mariachi Hi-Fi freak Ble medlem 28.11.2002 Innlegg 5.636 Antall liker 397 Får man fortsette å poste når man er "Banned" ? Trodde det var utestengelse jeg.
06.10.2017 #2 Terje-A Æresmedlem Ble medlem 16.05.2013 Innlegg 14.131 Antall liker 10.197 Sted Østfold Torget vurderinger 23 el_mariachi skrev: Får man fortsette å poste når man er "Banned" ? Trodde det var utestengelse jeg. Klikk for å utvide... Tja, det er vel veldig enkelt. Man rekker å poste et innlegg eller flere før man blir "banned" Og dette er jo vår kjære danske som føler at han fortsatt hører hjemme her til tross for at moderatorene gjør alt de kan for å stenge han ute.
el_mariachi skrev: Får man fortsette å poste når man er "Banned" ? Trodde det var utestengelse jeg. Klikk for å utvide... Tja, det er vel veldig enkelt. Man rekker å poste et innlegg eller flere før man blir "banned" Og dette er jo vår kjære danske som føler at han fortsatt hører hjemme her til tross for at moderatorene gjør alt de kan for å stenge han ute.
06.10.2017 #3 LMC Æresmedlem Ble medlem 03.08.2006 Innlegg 25.374 Antall liker 14.589 Sted Drøbak Torget vurderinger 48 er det ikke bare å avvikle nick og kjøre på fullt navn..... et forsøk og så ut for min et år neste livstid
er det ikke bare å avvikle nick og kjøre på fullt navn..... et forsøk og så ut for min et år neste livstid