N
nb
Gjest
Ser de skal spille der om noen dager, noen som vet om gutta fortsatt holder koken live?
+1Rizzo skrev:Er tre år siden jeg så dem sist. Jeg synes så absolutt de leverte da,
Jeg synest de leverte varene bra, og kan sjelden huske å ha sett et så engasjert publikum på Rockefeller. Ikke ofte man ser crowd-surfing på konsertene der. Jeg kom litt sent pga nedpakking av leilighet, men i følge dørvaka hadde de kun spillt ca 10 minutter da jeg ankom, om det stemmer, så varte hele konserten rundt halvannen time, kanskje litt lengre, så ingen 3-timers-seanse denne gangen.Roberten skrev:Hvordan var konserten ?
Jeg synest absolutt det satt som det skulle - jeg har som sagt aldri sett de live tidligere og har ikke så mye å sammenligne med, men de spillte fort og tight, passe mye (eller lite) snakk med publikum og bra oppbygging av konserten. Kuttet veldig ned på pratet mellom låtene andre halvparten og kjørte full spiker. Mye svette folk der i går - "Hoppe/stekke armene i været/synge med" - grensen gikk litt bak miksepulten, så tydligvis mye fans.Roberten skrev:Gode ting !
Først og fremst, jeg trykkleifet nok litt, det skulle være at jeg aldri har sett de spille under 2 timer. Men drøye halvannen time med punk kan ofte være akkurat passe det. I hvert fall om intensiteten er på plass og låtene sitter. Det skjønner jeg at var tilfellet i går.
Mye folk på min alder (dvs 30+) men også en del yngre.Roberten skrev:Om du skal tippe noe om aldersgruppen som var der, 20-40 år ? Eller var det for det meste yngre mennesker som har blitt kjent med de i løpet av de siste årene ? .