Båtmessa!!!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.919
Torget vurderinger
0
Hvem skal til Lillestrøm for å nyte syn og lukt av nye båter??

Lørdag 21. og søndag 22 er satt av! Selv med en amputert messe som i år trenger man nok 2 dager, trur eg?

Regner med å finne både Oddgeir og Kompo i dyp konsentrasjon i en eller annen båt av ypperste klasse.

Uansett kan man sikkert gå ut fra at enhver som stiller spørsmål om akustikk i kabinen er en av "oss"?

P

Parelius

Gjest
Det eneste positive med båtmessa i år er at en kan begynne å drikke tidlig. Seilfolket finner intet av spesiell interesse (om en da ikke vil se en bastard av en båt kalt Moody (eller noe slikt). (Nå er kanskje ikke de motoriserte så veldig kravstor, men likevel.) Selv den ene bedrikkingsplassen (rett over inngangen) stengte grunnet manglende kundegrunnlag. Nedtur!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Spiralis skrev:
Regner med å finne både Oddgeir og Kompo i dyp konsentrasjon
Vi gjør alltid så godt vi kan vet du. 8) Men en malt kan vi alltid avse, men da må du komme til Kragerø.

Skal dit med musikkbudskapet den helgen.

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Var meint å stikke innom ein tur lørdag 14. då eg likevel var i området (ifm bilhandel), men måtte rekke Bremnes i Arendal så det blei nedprioritert.

Hadde vore artig om nokon som er der / skal dit hadde avlagt stemningsrapport, gjerne i form av bilder.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.919
Torget vurderinger
0
Bilder kommer, men ikke før neste uke.

Stemningen var grei nok men det var lite folk. Veldig lite folk. Vi trasket rundt både lørdag og søndag, mest fordi vi hadde planlagt det slik, men det hadde nok vært fullt mulig å frese igjennom messa i løpet av en dag og likevel få med seg det aller meste.

Det var så lite folk at vi ikke noe sted måtte stå i kø for å komme ombordi noen av båtene, og det sier vel sitt.

Det største lyspunktet var møtet med en 15 år gammel unggutt som var en av tre gutter som lager og gir ut et for meg ukjent båtblad med navnet "Båtens Verden". Det finnes engasjert ungdom fortsatt og det var en fryd å møte en av dem! :D Blekka han solgte er slett ikke dårlig heller. Jeg tegnet et abbonement som et rent støtteforetak men etter å ha lest de to bladene jeg fikk med meg, må jeg bare si at dette bladet står fint på egne ben.

Nedturen kom raskt, selvsagt, på standen ved siden av guttungen var det som kanskje ønsket å selge franske katamaraner? Men han ønsket tydeligvis ikke å selge til meg. :eek: Etter å ha blitt oversett lenge og vel gikk vi derfra!

Totalt sett var de forskjellige merkenes representanter både hyggelige og imøtekommende, ikke fullt så greit for to år siden da markedet var mye mer oppgira! Da var det hos enkelte omtrent som å søke Kongen om audiens før man aller nådigst fikk komme ombord for å se. Om Windy har blitt bedre på dette vet jeg ikke for etter forrige møte gidder ikke jeg bry dem! :p

Topp Bunn