A
AK27
Gjest
Må inn til kontroll da de har funnet dette på en blodprøve jeg måtte ta da jeg har prøvd å få meg noen psykostimulanter (uten hell forøvrig, får ikke dexedrin uten adhd). I tillegg så har jeg noe psykiske problemer (kanskje først og fremst angstproblematikk) som korreler med symptomatologien knyttet til for høyt stoffskifte (konsentrasjonsprblemer, uro, stress, m.m.).
Vel, nå vet ikke jeg noe endelig når det gjelder hva som eventuelt feiler stoffskiftet mitt, men jeg har noen generelle spørsmål:
Kommer jeg til å dø?
Går det eventuelt stort sett greit å leve med?
Bivirkninger ved medikamenter?
Spiller kosthold en rolle? (Har en idé om at et veldig dårlig/ensidig vegansk kosthold og et abnormt høyt saltforbruk (jod) kan ha påvirket blodprøveresultatene. Har uansett bestemt meg for å implementere noe kjøtt i kostholdet igjen frem til kontrollen.)
Bør jeg drikke mer whisky?
Regner med at det finnes medlemmer som har erfaring med problemet.
På forhånd takk for mer og mindre gode svar.
God helg godtfolk, og resten av dere.
Vel, nå vet ikke jeg noe endelig når det gjelder hva som eventuelt feiler stoffskiftet mitt, men jeg har noen generelle spørsmål:
Kommer jeg til å dø?
Går det eventuelt stort sett greit å leve med?
Bivirkninger ved medikamenter?
Spiller kosthold en rolle? (Har en idé om at et veldig dårlig/ensidig vegansk kosthold og et abnormt høyt saltforbruk (jod) kan ha påvirket blodprøveresultatene. Har uansett bestemt meg for å implementere noe kjøtt i kostholdet igjen frem til kontrollen.)
Bør jeg drikke mer whisky?
Regner med at det finnes medlemmer som har erfaring med problemet.
På forhånd takk for mer og mindre gode svar.
God helg godtfolk, og resten av dere.