Så da er det over og ut med Avid hos Snapa ?
Du skal da have VPIen Finn M.Finn M skrev:Det vil vel bety et kraftig prishopp på Avid?
Husker da OHFC tok over Transparent kabler etter Audiofreaks, det betydde dengang en prisoppgang på over 20%...
Ok, i september kommer jeg til å kjøpe enten Avid Diva eller VPI Classic spiller. For å bruke Drillo-terminologi så pekte nåla på 60-40 til fordel Diva, men nå økte Classic'en sjansene sine betraktelig.....
Kanskje Wirkola hopper til slutt denne gang, hvem vet vel egentlig når han hopper? Hvis han hopper i det hele tatt da...ssm skrev:Skal bli spennede å følge både kundeservicen rundt spillerne ( som har vært god hos snapa) , og ikke minst prisene som helt sikkert øker.
Håper ohc ansetter noen som virkelig kan litt om platespillere , for de burde ha kompetanse for å selge både Mitchell & Avid....
Det skal somsagt bli spennede å følge med på en hel del her , blir kundene fornøyde ? er servicen i samme ligaen som hos snapa ? osv....
De har i allefall tatt på seg en oppgave å formidle disse spillerne og deler ut til kundene , og det har Snapa etter hva jeg har hørt gjort til gangs...
Er det nå ordtaket " Å hoppe etter Wirkola" kommer til sin rett ?
Mvh Espen Saatvedt.
Du tenker vel på Audio Aero Capitole Classic.....?Brian7500 skrev:Du skal da have VPIen Finn M.Finn M skrev:Det vil vel bety et kraftig prishopp på Avid?
Husker da OHFC tok over Transparent kabler etter Audiofreaks, det betydde dengang en prisoppgang på over 20%...
Ok, i september kommer jeg til å kjøpe enten Avid Diva eller VPI Classic spiller. For å bruke Drillo-terminologi så pekte nåla på 60-40 til fordel Diva, men nå økte Classic'en sjansene sine betraktelig.....
Så vil du have to Classics stående i dit system![]()
Tror vel du skal skyte en relativt stor hvit pil etter at Håvar Snapa skal ta turen til OHC for å lære dem om Avid etter nettopp å ha mistet agenturet til dem...Imperial skrev:Frekk som jeg er så vil jeg jo foreslå da å eventuellt invitere OAS/og eller Snapa eller noe slikt, noen med bra kunnskap rundt Avid og
få opplæring i de hemmelige saker vedrørende, de har jo allerede vært på besøk har de ikke?