U
utgatt60135
Gjest
Jeg falt veldig for et par låter på myspace av Avi Buffalo. Lurte litt på om det bare var noen gode låter når jeg fikk albumet hjem, men etter noen runder har albumet i sin helhet virkelig satt seg. Veldig sjarmerende, lystig og fengende plate. Litt skranglete, søt, vindskjev og den lyse vokalen til Avigdor Zahner-Isenberg aka Avi Buffalo er sjarmerende, særlig når han synger sammen med Rebacca Colemans.
Beste låter synes jeg er den svært så fengende What´s in It Forog Remember Last Time. Fine er også Five Little Sluts, Where Is Your Dirty Mind og Summer Cum. Ingen dårlige låter på plata.
Er dessverre ikke å finne på Spotify, men platekompaniet har den. Sjekk ut disse unge talentfulle musikerne fra California.
Beste låter synes jeg er den svært så fengende What´s in It Forog Remember Last Time. Fine er også Five Little Sluts, Where Is Your Dirty Mind og Summer Cum. Ingen dårlige låter på plata.
Er dessverre ikke å finne på Spotify, men platekompaniet har den. Sjekk ut disse unge talentfulle musikerne fra California.