Aurender W20 musikktransport i ekstremklassen!

Nyhet! Aurender W20 er en ekstrem musikkavspiller for den audiofile som ønsker å benytte filbasert avspilling.

Modellen under, Aurender S10, har til nå med nokså klar margin overgått alt av cd-transporter vi kjenner til, og det er ikke uten grunn at flere tidligere eiere av CD spillere i godt og vel mange-hundretusen-kroners-klassen i dag benytter S10. Aurender S10 ble valgt som årets kilde av Soundstage da de i 2012 satt sammen det de mente var verdens beste anlegg, uansett pris!

Med W20 er listen hevet ytterligere. Aurender W20 er bygget med vanvittig perfeksjonisme og er et ekte statement-produkt!
Eksempelvis:

• BNC kontakt for master dataklokke input
  • Dual AES/EBU
  • Batteridrift av kritiske kretser
  • m.m.
Sammen med f.eks vår Theta GenVIII series 3 DAC/preamp er dette en gull-kombinasjon!

Fås i sølv eller sort finish.
Pris kr 99.995,-

Les mer om Aurender W20 her »

aurenderw20-700x4661.jpg
aurenderw20_inside.jpg
aurenderw20-rear2.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Antall liker
882
Torget vurderinger
5
Jepp. Den som hadde vært rik...

Hadde vært morsomt å teste den mot min nåværende streamer, gitt!

I

Intrepid-AV

Gjest
Du skal ikke kimse av S10 heller, meget potent den også til halve prisen. Fortsatt kostbar naturligvis, men "rimelig" i forhold til det den faktisk konkurrerer mot.

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio Hjemme Hos Reportasje i Frankrike!

Sigberg Audio Hjemme Hos Reportasje i Frankrike!

• 0
Reportasje og intervju av en Sigberg Audio MANTA kunde i Frankrike! Her går de i dybden både på det tekniske og diskuterer hans inntrykk av systemet!
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 1
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Mitt anlegg
Anlegg med konas velsignelse og litt til

Anlegg med konas velsignelse og litt til

• 20
Etter flere måneder uten skriblerier i tidligere anleggstråd tenker jeg at jeg kan like så gjerne opprette en ny, både fordi det er lenge siden jeg skrev noe i den tråden og fordi det har jo...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye Cyrus Audio 40 PPA phonosteg er testet og nå på lager i Norge!

Nye Cyrus Audio 40 PPA phonosteg er testet og nå på lager i Norge!

• 0
«…This is an exceptional piece of equipment and one of the best of its kind…» - Ed Selley - AVS Forum Første test av nye Cyrus Audio 40 PPA phonosteg er ute Cyrus 40 PPA Phono Stage Review |...
Fortsett
Bransjenyheter
Moondrop Para II

Moondrop Para II

• 0
Nyhet fra Moondrop! Vi anbefaler PARA II hodetelefoner for audiofile som ønsker en allsidig planarmagnetisk hodetelefon til en konkurransedyktig pris. Lydsignaturen er naturlig og balansert. PARA...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet hos Mala Audio: Musical Fidelity B1xi – Klassisk hi-fi, moderne funksjoner

Nyhet hos Mala Audio: Musical Fidelity B1xi – Klassisk hi-fi, moderne funksjoner

• 0
Endelig er den lansert! Skikkelig HiFi, til meget hyggelig pris Vi har gleden av å introdusere den splitter nye B1xi fra Musical Fidelity – en integrert forsterker som kombinerer selskapets...
Fortsett
Topp Bunn