Spenningen er til å ta og føle på. Audiophile-Arve selger sine gamle Eros elektrostater! Ja til og med forsterkerene sine. Hva skjer? Skal Arve oppgradere og i så fall til hva? Eller har han kommet på helt andre tanker?
Er ikke det ganske amish?slowmotion skrev:Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.
Jeg kan selvfølgelig ta helt feil .... ;D
Fluefisker på heltid er nødt til å være ganske greit. Tror ikke det fordrer konvertering av noe slag.baluba skrev:Er ikke det ganske amish?slowmotion skrev:Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.
Jeg synes de å være amish virker ganske greit. Ingen krangling om kabler og transistorer, bare rolig nynning av vakre salmer.Roberten skrev:Fluefisker på heltid er nødt til å være ganske greit. Tror ikke det fordrer konvertering av noe slag.baluba skrev:Er ikke det ganske amish?slowmotion skrev:Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.
Det er det som skremmer meg med paradiset; engler som gjentar den samme sangen i evighet. Skulle det i tillegg spilles over det samme anlegget, så var vi i den evige pinsla. Men vi overlever gjerne på de ymse navna på kablenebaluba skrev:Jeg synes de å være amish virker ganske greit. Ingen krangling om kabler og transistorer, bare rolig nynning av vakre salmer.Roberten skrev:Fluefisker på heltid er nødt til å være ganske greit. Tror ikke det fordrer konvertering av noe slag.baluba skrev:Er ikke det ganske amish?slowmotion skrev:Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.
Jeg kan selvfølgelig ta helt feil .... ;D![]()
baluba skrev:Jeg synes de å være amish virker ganske greit. Ingen krangling om kabler og transistorer, bare rolig nynning av vakre salmer.![]()
Dynamiske dipoler kan være et alternativ ja. Kanskje Forsmann og den aktive VSS5 PureD? Hmmmm, det kan forklare salget av forsterkersettet. Emerald Physics er en annen kandiatat, men jeg tipper Forsman.room skrev:Mitt tips: dipoler alá Linkwitz...