Audiophile-Arve oppgraderer eller hva?

Hva gjør Audiophile-Arve? Velg med omhu!

• Arve bytter til dynamiske kassehøyttalere motvillig etter konas ønske

Stemmer: 0 0.0%
  • Arve skal skaffe seg nye elektrostater så klart

• Arve kjøper seg Magnepan

• Det blir dynamisk dipoler alá Linkwitz på Arve

• Arve holder seg fortsatt til rør på både pre og effektsiden

• Han drister seg til transistor som effektrinn, men fortsatt rør som pre

• Arve har endelig skjønt det og går for DEQX (eller annen korreksjon) og transistor

• Arve er lei hifi, kjøper seg et minianlegg i beste fall og satser på fluefiske og turer i fjellet

• Arve har blitt Amish og må kvitte seg med all moderne elektronikk

• Totalt antall stemmer
    0

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Spenningen er til å ta og føle på. Audiophile-Arve selger sine gamle Eros elektrostater! Ja til og med forsterkerene sine. Hva skjer? Skal Arve oppgradere og i så fall til hva? Eller har han kommet på helt andre tanker?

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Ingen tanker om terapi. Nysjerrighet som førsøkes å kombineres med litt humor (dårlig?).
Du har jo tross alt hatt Eros elektrostatene dine lenge og da lurer man jo litt på hva du skal bytte til. I utgangspunktet vil jeg tippe nye elektrostater, men blir litt usikker når du også skal skifte forsterkeri.
Håper du bidrar med noen inntrykk og bilder når ting er på plass. Og ikke minst at salget går i orden.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.619
Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.

Jeg kan selvfølgelig ta helt feil .... ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
slowmotion skrev:
Jeg tror Arve selger alt, slutter i jobben og begynner som fluefisker på heltid.

Er ikke det ganske amish?

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
baluba skrev:
slowmotion skrev:

Fluefisker på heltid er nødt til å være ganske greit. Tror ikke det fordrer konvertering av noe slag.

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.328
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Arve har tatt permisjon for å lage pinnekjøtt til alliansens medlemmer, av kystgeit seff. Det er snart jul, og jeg bestiller er pinneside.

håvard

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
baluba skrev:
slowmotion skrev:

Fluefisker på heltid er nødt til å være ganske greit. Tror ikke det fordrer konvertering av noe slag.
Jeg synes de å være amish virker ganske greit. Ingen krangling om kabler og transistorer, bare rolig nynning av vakre salmer. :)

P

Parelius

Gjest
baluba skrev:
Roberten skrev:
baluba skrev:
slowmotion skrev:

Jeg synes de å være amish virker ganske greit. Ingen krangling om kabler og transistorer, bare rolig nynning av vakre salmer. :)
Det er det som skremmer meg med paradiset; engler som gjentar den samme sangen i evighet. Skulle det i tillegg spilles over det samme anlegget, så var vi i den evige pinsla. Men vi overlever gjerne på de ymse navna på kablene…

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.619
baluba skrev:

"heaven is a place where nothing ever happens"

Topp Bunn