ATs prisbilde er gjerne slik at det settes en pris ved lansering som kun justeres for inflasjon frem til det kommer en arvtaker. Eksempelvis er OC9X priset likt de eldre AT33 som vi jo vet er et sted mellom OC9X og ART9X i kvalitet.
Nei !!En MM med 0.28mm ø Bor nålefane og Microline hadde vært et fremskritt som kan konkurrere med MC
Jeg kontaktede AT for at spørge om indbytte. Først ville de ikke, men da jeg gik dem lidt på klingen, kunne jeg få 20% på indbytte af min gamle ART9 til en af de nye. Men det er billigere bare købe en ny ved Thakker Audio.Finnes det innbytte-ordning på AT-MC-pickuper her i landet? Har en AT33ML-OCC uten nålefane liggende...
Prøvde å bestille denne fra Audio-Technica, men de leverer ikke til Norge.Oppdatering av VM-linjen til VMx: Nå sitter de tre fjongeste nålene på Borfaner (man kan velge Al til ML) og kroppene har fått gjenger:
Vis vedlegget 1121275VMx Series Cartridge
www.audio-technica.com
VMNx45ML-stiften med Borfane.
Prisene i utlandet tyder vel på at dette er den rimeligste pick-up´n med ekte Boron fane. Nesten sånn at jeg har lyst å kjøpe meg platespiller til eller evnt bygge videre på min Kuzma med en ekstra arm fra feks Rega.Oppdatering av VM-linjen til VMx: Nå sitter de tre fjongeste nålene på Borfaner (man kan velge Al til ML) og kroppene har fått gjenger:
VMx Series Cartridge
www.audio-technica.com
MM? Hva blir/er prisen på en sånn?
Det blir vel til å kjøpe 1 av hver for å sjekke om det er noen lydmessige forskjeller.....
Utålmodighet er en dyd.Bare å vente til de kommer i de vanlige butikkene. De er jo splitter nye.
Hvit plate