Jeg har vært uheldig å fått veltet en av mine System Audio Explorer Master i sort pianolakk utførelse slik at den har noen hakk i lakken osv. Vurderer å sende de inn til lakkverksted ettersom jeg aldri kommer til å klare å slå meg til ro med å ha synlige merker i lakken
Samtidig så har jeg vurdert å prøve Audio Physic Scorpio II Puls i stedet.
Noen for og imot med tanke på hva som er den beste høyttaleren av de to nevnte? Jeg har ikke hørt Audio Physic Scorpio II Puls enda, men har hørt mye bra om de. Jeg elsker lyden i mine Explorer Master og hadde beholdt dem om det ikke hadde vært for skaden, men blir fort dyrt å reparere og det var nærmest umulig å få tak i et sett med Explorer Master i sort pianolakk i følge Soundgarden, derfor ser jeg på andre muligheter.
Håper på svar.
Samtidig så har jeg vurdert å prøve Audio Physic Scorpio II Puls i stedet.
Noen for og imot med tanke på hva som er den beste høyttaleren av de to nevnte? Jeg har ikke hørt Audio Physic Scorpio II Puls enda, men har hørt mye bra om de. Jeg elsker lyden i mine Explorer Master og hadde beholdt dem om det ikke hadde vært for skaden, men blir fort dyrt å reparere og det var nærmest umulig å få tak i et sett med Explorer Master i sort pianolakk i følge Soundgarden, derfor ser jeg på andre muligheter.
Håper på svar.