Audio Aktøren er ny importør for Cary Audio

De meget spennende produktene fra Cary Audio vil vises frem på Oslo HiFi Show av Audio Aktøren. Disse har hanket inn imponerende mange gode testere de siste årene, og det skal bli veldig spennende å se denne flotte pakken utstilt på rom 150. Det som vil vises frem er den gedigne forforsterkeren SLP-05, den integrerte forsterkeren SLI-80HS, nettverkspilleren DMS-650 og den ikke ubetydelige effektforsterkeren CAS 120S. Her er det bare å komme på messe og ta en titt.

Mer info om utstillerne finner du her. https://www.oslohifishow.no/utstillere

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

stingsilda

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.12.2008
Antall liker
4.121
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
Har dere overtatt Cary fra Lyric ?
Eller er de fortsatt importør ?

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
356
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
På den linken fra Cary er jo ikke Norge en gang nevnt…
Og dere gidder jo ikke engang å vise at dere selger Cary iflg. hjemmesiden deres🤔

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.784
Torget vurderinger
3
Og dere gidder jo ikke engang å vise at dere selger Cary iflg. hjemmesiden deres🤔
Gidder…. Det var offisielt i dag. Har flere produkter i demo.

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
11.040
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Morro å lese sure oppgulp fra enkelte.

Jeg ønsker å gratulere Terje å co med et flott tillegg til sin portefølje.
Det er ingen tvil om at Cary vil bli tatt vare på av det som er en av Norges beste og mest servicevennlige aktører.

tjua

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.08.2012
Antall liker
3.552
Sted
Bergen
Gratulerer til Audioaktøren
Mine erfaringer med Audioaktøren og deres service innstilling gjør at dette tror jeg blir kjempe for Cary. Desverre kan jeg da ikke fortsette å sende tekniske spørsmål til Cary og få svar fra President..
Dog, gruer meg litt til priser med Carys streamere.. noe håp om rasende gode åpningstilbud?

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.784
Torget vurderinger
3
Gratulerer til Audioaktøren
Mine erfaringer med Audioaktøren og deres service innstilling gjør at dette tror jeg blir kjempe for Cary. Desverre kan jeg da ikke fortsette å sende tekniske spørsmål til Cary og få svar fra President..
Dog, gruer meg litt til priser med Carys streamere.. noe håp om rasende gode åpningstilbud?
Hei ring meg på 90762967 så kan vi ta en prat. :cool:

Informasjon om bruker

stereopluss
Hi-Fi entusiast
Medlem siden
Antall liker
542
Link til alle artikler
45
stereopluss sine annonser
Bransjenyheter
Forhåndsvisning av Regal Audio integrert forsterker

Forhåndsvisning av Regal Audio integrert forsterker

• 0
Denne integrerte klasse A/B-forsterkere fra Regal er en kompromissløs og svært avansert integrert forsterker uten feedback og med Regal sin patenterte Zero Technology i signalveien. Den er meget...
Fortsett
Bransjenyheter
Se den nye Børresen C3 på Oslo HiFi Show

Se den nye Børresen C3 på Oslo HiFi Show

• 0
I et av de store konferanserommene i inngangsetasjen spiller Audio Group Denmark og Mala Audio på de 140cm høye og svært lekre høyttalerne Børresen C3. Disse er koblet til Aavik elektronikk -...
Fortsett
Bransjenyheter
Foredrag på Oslo HiFi Show

Foredrag på Oslo HiFi Show

• 2
God lyd og god drikke er en ting, men hva med litt faglig innhold? Progammet for foredragene ligger nå ute på våre hjemmesider www.oslohifishow.no. Det vil bli rikelig anledning til å stille...
Fortsett
Bransjenyheter
Norgeslansering av Wadax Studio Player

Norgeslansering av Wadax Studio Player

• 0
Studio Player er en DAC, streamer og CD/SACD og har de samme lydmessige egenskaper og de samme digital til analog-kretsløpene som den eksepsjonelle Atlantis Reference DAC-en, men med alt pakket...
Fortsett
Bransjenyheter
Focal Diva Utopia vises på Oslo HiFi Show

Focal Diva Utopia vises på Oslo HiFi Show

• 1
Focal høyttalere i Utopia-klassen paret med elektronikk fra Naim må da låte imponerende, eller hva? Kom på Oslo HiFi Show og bedøm denne spennende aktive høyttaleren selv! Se www.oslohifishow.no...
Fortsett
Bransjenyheter
Hegel D50 The Raven vises på Oslo HiFi Show

Hegel D50 The Raven vises på Oslo HiFi Show

• 0
Den nye DAC-en D50 The Raven setter en helt ny standard for hva du kan forvente av lydkvalitet i prisklassen, og kan oppleves i all sin prakt på Oslo HiFi Show 22.-23. mars. Du finner den på rom...
Fortsett
Topp Bunn