Ser at Audial mangler en vennetråd, så da er det vel på tide å gjøre noe med det....
Foranledningen er at jeg ganske så nylig har fått meg en S4 DAC, og må rett og slett si meg utrolig godt fornøyd med lyden. NOS TDA1541A på sitt aller aller beste.
Det finnes ikke så mange publiserte tester av dac'en akkurat, men her er nå ihvertfall en:
everydayaudiophile.com
Får vel også legge ut et bilde av dac'en min, selv om bildekvaliteten på mobilen min er elendig. Som dere kan se så gjør den ikke så mye ut av seg rent utseendemessig, men innmaten er absolutt til å leve med. Og definitivt lyden.
Audial | Hi-end audio design - Audial
Manufacturer of high-end audio D/A converters and amplifiers. The site includes detailed product information, technical papers, and community forum.
www.audialonline.com
Foranledningen er at jeg ganske så nylig har fått meg en S4 DAC, og må rett og slett si meg utrolig godt fornøyd med lyden. NOS TDA1541A på sitt aller aller beste.
Det finnes ikke så mange publiserte tester av dac'en akkurat, men her er nå ihvertfall en:

Audial S4 D/A Converter - King of the TDA1541 - Everdayday Audiophile
A question I often asked myself before I heard the Audial S4 for the first time was, "Why do I have any reason to believe that this will sound good if, at its

Får vel også legge ut et bilde av dac'en min, selv om bildekvaliteten på mobilen min er elendig. Som dere kan se så gjør den ikke så mye ut av seg rent utseendemessig, men innmaten er absolutt til å leve med. Og definitivt lyden.