O
OivindJ
Gjest
Ifra Pks sin "Massiv oppgradering?"-tråd:
Ser for meg mye lengere og mer interesante diskusjoner og bilde-tråder i et eget forum (Uten diskusjoner om drivere, fil formater og dataproblemer).
Jeg håper og tror at flere ( og flere etterhvert..) vil finne dette interesant (skriv gjerne hva dere synes i denne tråden).
Hva med et underforum for flerkanals stereo ? Synes ikke at datahjørnet fungerer særlig bra for dette formålet. Trådene om flerkanals stereo (med digi-eq, aktiv-deling og rom-korreksjon) drukner i så mye annet rart.pks skrev:Jeg har tenkt på egen tråd, men det har ikke orka.. Start en duOivindJ skrev:Synes det er på tide med en "vennetråd" eller liknende...Back_Door skrev:Velkommen i klubben for fornuftig high-end ;D
Mulig at "vennetråd" blir litt feil når det gjelder; digi-eq, aktiv-deling og rom-korreksjon(Via pc), selv om det ikke er sååå mange forskjeldige merker/produkter som diskuteres.
En annen type underforum kanskje? Synes ikke datahjørner har resulteret i særlig mange interesante diskusjoner og bilde-tråder som omfatter dette!
Edit; Kanskje stereo i flere kanaler via pc kunne vært et eget underforum under data-hjørnet?
pks; lykke til med videre tuning, må jo være mer å hente da.. ;D
PK
Ser for meg mye lengere og mer interesante diskusjoner og bilde-tråder i et eget forum (Uten diskusjoner om drivere, fil formater og dataproblemer).
Jeg håper og tror at flere ( og flere etterhvert..) vil finne dette interesant (skriv gjerne hva dere synes i denne tråden).