Assange`s sanne ansikt.

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
1.012
Sted
Oslo
Torget vurderinger
127
Julian Assange og Charlie Sheen er så fæle mennesker assa..uff uff..verden kommer til å gå under assa... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

next topic please

;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Assange er gøy. Wikileaks har vist seg å få større underholdningsverdi enn jeg ventet. Hele saken har jo alle ingredienser som kan tenkes. Voldtektsanklager, rettsalsdrama, antisemitisme, sex og høyre-ekstremisme på toppen av selve lekkasjene. Joda, dette er som skreddersydd for både nyhetsmedia og underholdningsverdenen.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
oddgeir skrev:
baluba skrev:
BT skrev:
Glem ikke at han også er årets rockestjerne.

http://www.aftenposten.no/kul_und/article3948892.ece
Aha, den var ny for meg. Viktig, viktig - dette begynner jo å ta helt av. Denne setningen i Rolling Stone fant jeg litt morsom:
...slår bladet fast at Assange har en slående likhet med David Bowie i filmen The Man Who Fell To The Earth fra 1976.
:eek:

Jo, når du sier det.

Dæven, der var han jo! Det må være hukommelsen min som har sviktet litt her. ;)

P

Parelius

Gjest
Godt du informerer, Oddgeir. I den grad slikt nå blir bekreftet, så er det ingen grunn til å unnskylde og tie om. En skal likevel ikke automatisk foreta en reductio ad hitlertum. Wikileaks skal vi være glade for.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Parelius skrev:
Godt du informerer, Oddgeir. I den grad slikt nå blir bekreftet, så er det ingen grunn til å unnskylde og tie om. En skal likevel ikke automatisk foreta en reductio ad hitlertum. Wikileaks skal vi være glade for.
Noen må ta den tunge jobben vet du, dessuten, ingen reductio ad hitlertum fra min side. Det vet du. ;)

Topp Bunn