Hør nå her! Når det gjelder armbasen kom jeg til å tenke på at om jeg kvitter meg med den så har jeg et temmelig ubrukelig Thorens 321 drivverk.
Derfor: Hva om du kjøper hele dritten (TD321 + UP4) for 4500,-? Nå trenger du sikkert ikke 2 platespillere men du kan flytte arma over (min er en 321 MK 1 - tror jeg) og selge den ene, ja så blir sikkert det hele rimelig bra butikk for deg!
Ellers kan jeg opplyse at platespilleren i sin tid er brukt til regelmessig igjennompløying av en 1000stk stor platesamlig bestående praktisk talt utelukkende av prog! Bla. Egg, Hatfield & the North, Soft Machine...you name it på originale pressinger. Mao er platespilleren jævlig godt dressert ;D
(Dette er helt sant; ikke et råttent salgstriks ;D)
Høres ikke dumt ut dette, Voff. Tilbudet høres helt kurrant ut - uten at jeg kan utdype noe nærmere utover det.
Men jeg må vente litt, kjerringa vet du

.
Så derfor håper jeg at du kan vente ei stund, og at du ikke har akutt behov for å selge.
Og at platespilleren er vaksinert med Canterbury-prog med størrelser som: Soft Machine, Hatfield and the North, National Health, Gilgamesh...ja, you name it...er jo nesten litt morsomt. For det er jo favorittene mine det også

!!
Nei, dette må vi komme tilbake til...
Takk for tilbudet så langt!