H
Hardingfele
Gjest
Bruker en del apper for foto og video, på mine iPhones.
Halide er veldig bra om du ønsker å unngå billedmanipuleringen som Apple gjennomfører. Anbefales.
Röde Capture er topp om du ønsker å gjøre simultanopptak av deg selv, mens du viser frem noe. Du kan velge P-in-P eller Split-Screen.
rode.com
Jeg bruker Kino til video-opptak. Stor fleksibilitet og mulighet for opptak i LOG, med bruk av forskjellige fargesettinger (LUTs).
www.shotwithkino.com
Bruker også Filmic Pro, men foretrekker mulighetene som Kino gir.
Faenskapet blir så bra at jeg vurderer å selge min Sony A7 IV, med optikk, DJI Ronin med Raven, m.m.
Spesielt nå som jeg kan bruke FinalCut Camera og kjøre signal fra forskjellige iPhoner og Ipad til min egen, private OB-Buss.
Halide er veldig bra om du ønsker å unngå billedmanipuleringen som Apple gjennomfører. Anbefales.

Röde Capture er topp om du ønsker å gjøre simultanopptak av deg selv, mens du viser frem noe. Du kan velge P-in-P eller Split-Screen.

RØDE Capture | Pro Video and Audio Recording App | RØDE
RØDE Capture is an intuitive video app with unique creative features like dual cam mode for capturing professional video and audio for your content.
Jeg bruker Kino til video-opptak. Stor fleksibilitet og mulighet for opptak i LOG, med bruk av forskjellige fargesettinger (LUTs).

Kino — Pro Video Camera for iPhone
Great, cinematic video made easy. Great with Apple Log. Packed with presets and LUT support and real pro tools.

Bruker også Filmic Pro, men foretrekker mulighetene som Kino gir.
Faenskapet blir så bra at jeg vurderer å selge min Sony A7 IV, med optikk, DJI Ronin med Raven, m.m.
Spesielt nå som jeg kan bruke FinalCut Camera og kjøre signal fra forskjellige iPhoner og Ipad til min egen, private OB-Buss.