Apple TV 4k + bohemian rhapsody = merkelig fenomen...

iGlenn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.02.2019
Innlegg
171
Antall liker
287
Er noe jeg har oppdaget litt ved en tilfeldighet her. Når jeg streamer fra lokalt lagret fil via Apple TV 4k, så var det noe veldig merkelig som skjer på denne låta. Spesiellt i området 3:00-4:00 sånn ca hvor det er partiet med "doble stemmer" hvor de synger GALILEO han Freddy og han andre fyren. Han andre fyren høres da ut som om han er stappet inn i en tom colaboks, og i tillegg er det ganske mye som "mangler". Den nøyaktig samme musikkfilen spilt av via Lindemann Bridge 2 streameren min låter helt som det skal være.

Prøvde så å eksperimentere litt, og jaggu gjør Apple TV´en samme krumspring med den samme låta på Youtube også!

Spiller jeg derimot av den samme Youtube låta via youtube-appen direkte på tven, så er det som det skal være...

Noen andre her som har Apple TV 4K og kunne tenke seg å sjekke om mine "funn" her er reproduserbare? Synes dette er helt merkelig og klarer ikke begripe hva det er som skjer eller hvorfor :ROFLMAO:

Har prøvd å stille på alt som kan krabbe og gå av lyd-innstillinger på ATV uten at det har gjort noen utslag...


Fikk gjort opptak med mobilen... Usikker om det går å dele via dropbox her, men prøver..


ATV4K
SonyTVapp

På opptakene legg spesiellt merke til ca 0:11 til 0:17 og 0:41 til 0:49....
 
Sist redigert:

iGlenn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.02.2019
Innlegg
171
Antall liker
287
...ingen? Ingen teorier? Ingenting? :unsure:
 
Topp Bunn