Y
ymir
Gjest
Hei
Kjøpte for noen uker siden en IPhone 4 til min datter hos Apple no.
Etter en kort stund sluttet den å fungere.Den ble da levert inn hos Eplehuset i Stavanger.
Fikk tilsendt en ny.Den virket heller ikke.Godtok ikke simkortet,kjøpte nytt simkort,
men den godtok fremdeles ikke simkortet.
Ringte Eplehuset i Stavanger.De kunne ikke gjøre noe,og henviste til kundestøtte Apple Norge.
De kunne heller ikke hjelpe,men lurte på om den kunne være en USA mod.etter det nr. som står i simkort holderen
og henviste oss tilbake til Eplehuset i Stavanger.De lovet å ringe opp igjen,noe de ikke har gjordt.
Ringte da igjen til Apple Norge.Fikk først ett tilbud om brukerstøtte på engelsk fra London,noe jeg takket nei til.
Ble isteden lovet tlf. innen 48 timer fra Apple Norge av en som kunne ta en avgjørelse på hva som skal gjøres.
Har enda ikke hørt noe.
Er dette slik Appel håndterer problemer? Noen med lignende erfaring fra Apple?
Kjøpte for noen uker siden en IPhone 4 til min datter hos Apple no.
Etter en kort stund sluttet den å fungere.Den ble da levert inn hos Eplehuset i Stavanger.
Fikk tilsendt en ny.Den virket heller ikke.Godtok ikke simkortet,kjøpte nytt simkort,
men den godtok fremdeles ikke simkortet.
Ringte Eplehuset i Stavanger.De kunne ikke gjøre noe,og henviste til kundestøtte Apple Norge.
De kunne heller ikke hjelpe,men lurte på om den kunne være en USA mod.etter det nr. som står i simkort holderen
og henviste oss tilbake til Eplehuset i Stavanger.De lovet å ringe opp igjen,noe de ikke har gjordt.
Ringte da igjen til Apple Norge.Fikk først ett tilbud om brukerstøtte på engelsk fra London,noe jeg takket nei til.
Ble isteden lovet tlf. innen 48 timer fra Apple Norge av en som kunne ta en avgjørelse på hva som skal gjøres.
Har enda ikke hørt noe.
Er dette slik Appel håndterer problemer? Noen med lignende erfaring fra Apple?