Joa... det betyr forbausende lite å være innleggskongen på Hifisentralen, enig i det. Det gir omtrent like mye valuta for penga som eksplosjonen av off-topic-posering i de siste innleggene her.
Antall innlegg sier jo litt om aktiviteten generelt, og en person med f.eks. 1000 innlegg tilbringer nok mer tid her inne enn en som har f.eks. 2 innlegg. Det er vel egentlig det eneste fornuftige vi kan få ut av denne statistikken.
Vi kan godt holde off-topic innlegg utenfor tellingen, men hva med de som f.eks. skriver tusenvis av svar i musikktrådene (Hva lytter du til i dag? osv.)
Det jeg for min del er litt opptatt av her, er at man unngår å sette seg i en situasjon der man igjen får nedetid og også taper potensielt verdifulle utlegninger fra folk som har peiling - som f.eks. Duelund. Men bra å vite at ting er noenlunde på stell med backup osv. - selv om jeg for min del ville bedt om å få en backup av leverandør og sjekke hva den faktisk inneholdt. Ellers veit man jo ikke hva man har når det smeller.
Som jeg sa ovenfor, jeg tar egne daglige backuper, så vi er ikke avhengig av leverandør i det hele tatt. Jeg kan re-installere en fullfungerende kopi av hele Hifisentralen i løpet av noen få timer, og dette har jeg testet flere ganger, så vi er på trygg grunn.