Anskaffet etter Hortensmessa

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Heisann!

Noen som kjøper noe på messa i disse dager? Var mange gode messetilbud, interessert i å høre om det er noen som får seg noen flotte nye komponenter, eller bare mindre oppgraderinger som følge av en tur til Hortensmessa.

I fjor kjøpte jeg forsterker, i år ble det bare nyeste Fidelity. Hadde det vært budsjett til det, så jeg flere ting som kunne vært aktuelt.

Det viktigste for meg med messa, er uansett å bli kjent med hva som finnes der ute. Enkelte merker har jeg ikke mulighet til å lytte til i det daglige, og da er det fint med messer.

Legg gjerne inn bilder... :)

Even S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.11.2010
Antall liker
24
Torget vurderinger
3
Fem vinyl og to Fidelity.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.291
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Vinyl? Big dipper? Er det messetilbud på plater?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Det er 20% rabatt på "music on vinyl" skivene, ellers er det vestlandspriser som gjelder ( dobble innovertak ) =( svømmebegrep )

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.695
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
Griffenfeldt skrev:
har du hatt anledning å høre på "svarta bjørn" allerede? min utgave er ikke den beste pressingen. har hørt om en del serievariasjon i produksjonen - litt synd for en så dyr angivelig "high-end" produksjon.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg får ikke sjanse til å høre på noe vinyl før postmannen kommer på Tirsdag med hentelapp på min nye Riia.

BA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.04.2002
Antall liker
10
3 sett Nordost Quasar Points til skikkelig messepris ;D Spent på om jeg merker forskjell på rørutstyret mitt.
Unni Wilhelmsen 7
Mange inntrykk ;)

Paulsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2003
Antall liker
315
4 stk. KT-66 rør hos Kvanlid (Motron).

Dyrt og deilig. ;D

sule_bih

Medlem
Ble medlem
23.03.2004
Antall liker
2
Sted
Fredrikstad
Jeg har ikke kjøpt noe, men messe er alltid en vekkerklokke. Hadde lyst å kjøpe Nordost Quasar Points som hadde ordeentlig messepris, men siden jeg så så mange som ikke bruker noe under komponenter ombestemte meg 8)

U

utgatt60135

Gjest
Siste Fidelity (interessant utgave) og øresus (klipsch).

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.737
Jeg kom tomhendt hjem, men med forsterket "borte bra, hjemme best"-følelse. Og noen fine sosiale møter, moro å møte folk bak obskure nick.

Vet ikke med dere jeg, men når jeg kom hjem satt kjæresten i lyttestolen med anlegget på godt inne i sin tredje time lyttende på både vinyl og cd ;) . Lover godt for høsten!

Topp Bunn