Etter flere måneder uten skriblerier i tidligere anleggstråd tenker jeg at jeg kan like så gjerne opprette en ny, både fordi det er lenge siden jeg skrev noe i den tråden og fordi det har jo skjedd noen endringer…
Slik så det ut før
En Denon forsterker og et par Energy høyttalere, en svært lang benk med plater og en platespiller oppå. Høyttalerne klint inn i et hjørne på høyresiden og uten veldig mye på venstre (svært asymmetrisk).
Så var kona og jeg en tur i Ski hos Jørgen, og med på turen hjem hevar det et par halvvoksne esker…
Utpakking og sånn gikk rimelig greit, men noe måtte gjøres med oppsettet.
Så
Det kan se ut som om høyttaleren på høyresiden fremdeles er klemt inn i hjørne, men den har relativt godt med luft, og kan lett flyttes ved mer «kritisk» lytting 🫣
Da begynner jakten på en mer passende forsterker…
Slik så det ut før
En Denon forsterker og et par Energy høyttalere, en svært lang benk med plater og en platespiller oppå. Høyttalerne klint inn i et hjørne på høyresiden og uten veldig mye på venstre (svært asymmetrisk).
Så var kona og jeg en tur i Ski hos Jørgen, og med på turen hjem hevar det et par halvvoksne esker…
Utpakking og sånn gikk rimelig greit, men noe måtte gjøres med oppsettet.
Så
Det kan se ut som om høyttaleren på høyresiden fremdeles er klemt inn i hjørne, men den har relativt godt med luft, og kan lett flyttes ved mer «kritisk» lytting 🫣
Da begynner jakten på en mer passende forsterker…