Ang. PM

Hifimannen

Medlem
Ble medlem
11.06.2003
Antall liker
1
Jeg har problemer med PM som enten ikke kommer frem eller kommer frem et døgn etter de er sendt. Andre jeg har hørt om har problemer med at PM dukker opp i andre innbokser enn ment..
Hva kan gjøres med dette?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.427
Torget vurderinger
2
Det er første gangen jeg har hørt noe om dette.

Så langt jeg kan se fungerer PM-tjenesten som den skal.

Er det noen andre som opplever problemer?

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
PM mellom meg og hifim har vært litt løen innimellom.
En PM som jeg vet ble sendt som svar (sitat til og med) til hifim havnet hos en annen kar.

/jan

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.427
Torget vurderinger
2
Det blir ikke enkelt å finne ut av dette da alt fungerer så langt jeg kan se.

Hvordan vet dere at en PM har havnet hos en annen person? Har den "fremmede" mottakeren sagt ifra?

Kan det tenkes at dette beror på en feil begått av dere?

Jeg må nesten spørre, og det er fint om dere kan forklare så godt som mulig.

Hvis dette beror på en feil i systemet så er det rart ingen andre har sagt ifra, men dere kan selvfølgelig være de første i en lang rekke.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Stort sett ikke noe problem med PM's. Vært primært mellom hifim og meg, mest fra hifim --> meg.
Den ene, som jeg vet om så langt, som havnet feil havnet hos en bekjent så han sendte en pm tilbake og lurte på hva i pokker det her var :) Jeg vet 100% sikkert at jeg svarte med sitat på en pm fra hifim den gangen.

Om andre har vært borti lignende hadde det jo vært fint om de kom fram.

/jan

Hifimannen

Medlem
Ble medlem
11.06.2003
Antall liker
1
Ja, og så har vi jo de to meldingene som jeg skrev igår med et visst mellomrom, som dukket opp rett etter hverandre hos JanR idag. Tror han fortsatt ikke har fått to andre meldinger jeg også sendte igår. 1-2 uker siden sist vi hadde dette problemet da de ikke dukket opp i det hele tatt.
Og ja, jeg vet hvordan jeg skal sende meldinger.. hehe.

Hifimannen

Medlem
Ble medlem
11.06.2003
Antall liker
1
Kom på en liten ting til. Ikke så viktig men. Jeg får jo email varsel når jeg har mottatt PM. Noen ganger står det i det varselet at jeg har mottatt PM fra en annen person enn den som faktisk har sendt PM.
Men ingen navn er fremmede, det er de jeg vanligvis sender PM med. Det samme gjelder vel også JanR sin feilmelding. Det er som han skriver også en bekjent

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.427
Torget vurderinger
2
Hifim skrev:
Ja, og så har vi jo de to meldingene som jeg skrev igår med et visst mellomrom, som dukket opp rett etter hverandre hos JanR idag. Tror han fortsatt ikke har fått to andre meldinger jeg også sendte igår. 1-2 uker siden sist vi hadde dette problemet da de ikke dukket opp i det hele tatt.
Og ja, jeg vet hvordan jeg skal sende meldinger.. hehe.
Ok, send meg en PM så får vi se.

Hifimannen

Medlem
Ble medlem
11.06.2003
Antall liker
1
Melding sendt. Som med all sannsynlighet kommer frem med engang..hehe.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.549
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Gjør et forsøk på å "lage en kopi" i utboksen også. Kan være litt lettere å feilsøke da.

Topp Bunn