Andrea Bocelli

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Sang i Spectrum i kveld.
For no dritt.

Tenor my ass.
Boybandperformance med playback og annen dritt.
Tusen vekkastede kroner. Takke meg til Domingo, Carreras eller hvem som helst andre. Dette var bare tull og tøys. Hvor ringer jeg for å få tilbake penga?

K

kbwh

Gjest
Huffda. Jeg håper du var i hyggelig selskap.

Prøv Underwater Pub på tirsdag eller torsdag. Fint sted å reparere.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Sang- og operatilhengere vet da at Andrea Bocelli er en sanger på samme måte som, tja, David Helfgott er pianist: Drevet av en sentimental utenommusikalsk historie om triumf over sitt handicap reiser de rundt og får et ukyndig publikum til å gråte på konserter over hele verden. Her har er Bernard Holland sin ærlige anmeldelse i New York Times (fra CMG siden nytimes.com krever registrering). Crossovergenren må dø!:

http://www.classicalmusicguide.com/viewtopic.php?t=13636&highlight=bocelli

K

kbwh

Gjest
Så lenge jeg kan høre Queiras spille Boulez langt oppi Østerdalen står Bocelli fritt til å fylle Vikingskipet.

Jeg trenger ikke dra i Vikingskipet hvis jeg ikke vil.

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Antall liker
5
Problemet er ikke bare at Bocelli ikke er operasanger, men han får alle til å tro at han er!

Jeg får stadig spørsmål om hvorfor jeg gidder å høre på opera. Da spør jeg gjerne vedkommende om hva de har hørt av opera: Jo, Bocelli, Charlotte Church og Sissel et eller annet. :)

Drevet av en sentimental utenommusikalsk historie om triumf over sitt handicap reiser de rundt
Det finnes heldigvis unntak: Thomas Quasthoff - en av de største bass-barytoner tross høyden.

LPA

Topp Bunn