Anbefaling av riaa?

kvasi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.09.2007
Antall liker
1.122
Akkurat kjøpt platespiller etter etpar årtier uten og trenger, helt klart, råd ang riaa.
Bestemt meg for å kjøpe meg opp på "de der platene man bare må ha" på vinyl men det blir nok bare krydder sånn til å begynne med.

Så, gode forslag til så billig som mulig men fremdeles brukbar MC riaa mottaes med stor takk :)

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Antall liker
1.339
Sted
Nadadouro, Portugal
Du kan få transformere til Ortofonen på Ebay, pass på du får noen der passer den. Da kan du bruke en hvilken som helst MM riaa.
Er du sikker på den Ortofonen du har fortsatt er bra? Det er en eldre modell...

kvasi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.09.2007
Antall liker
1.122
Spilleren har stått i original emb i et skap i maange år, pickup skal ha ha 150 timer.
Men ja, jeg er kjent med fallgruvene til MC og kjøper gjerne en riaa som funker på begge.

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Antall liker
707
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
9
Eg hadde definitivt sett nærmare på den Musical Fidelity V-LPS + V-PSU komboen som ligg på Torget her på HFS.
Skal være Champagne til øl-pris... ;-)

For ordens skuld - eg har INGEN ting med annonsen eller selgar å gjere!

Mvh Arild

Edit: Ser at Rudi linkar til akkurat ein slik Riaa!! :-D

DS!

Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.828
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Eg hadde definitivt sett nærmare på den Musical Fidelity V-LPS + V-PSU komboen som ligg på Torget her på HFS.
Støtter det forslaget. Bedre price/value enn det den annonseres for er vanskelig å slå. Og skulle du på sikt "vokse" ut av den - så får du raskt igjen de pengene på Torget.

Topp Bunn