Aleph 30 har null problemer med å drive RB-75. Jeg tror en hifibuddy fortsatt har en Ancient Audio integrert 300B til salgs som jeg hørte på RB-75, og det er det nest beste - og kanskje det mest musikalske - jeg noensinne har hørt. Jeg foretrakk dette over 1 mill. med Burmester, som også var veldig bra.
Men - dersom du har råd til den integrerte Ancient Audio'en, er dette en helt fokkings fantastisk match med RB-75, antakelig mye bedre enn Aleph. Jeg kjørte RB-35 på Aleph 30 en stund hjemme, så jeg har litt belegg for å si det.
Jeg lurer på om denne Ancient Audioen står hos Audioaktøren, så sjekk med ham. Sjekk også mulighet for å prøve (erindrer at du bor langt ute i periferien...

). Dette er heller ingen salgsannonse for kompisen sin Ancient, kun min ærlige og oppriktige mening (driver ikke med fanteri).
Aleph-en min driver i dag Duelund DCA 2.0.
Edit: Det sto litt gode ting i forkant av Ancient'en, bl.a. Audio Note M2 og cd-spiller, så det KAN jo ha hatt noe med saken å gjøre...

På den positive siden, synes jeg kanskje anlegget hans var litt varmere og mer tilgivende før han byttet fra Ancient til Border Patrol - men med enormt lydbilde, masse detaljer og ikke minst DYNAMIKK. Dette kunne ikke skjedd om det ikke var synergi mellom høyttalerne og forsterkeren.