Dyr, jakt, våpen og fiske Akrobater i hagen....

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Har en hel del gladlakser som ikke har fått med seg at vinteren er over....snakker om akrobater...Har vel hele katalogen av småfugler på besøk av og til.

Flaggspetten tv og ekornet forener seg av meiseboller
DSC00412.JPG

Ekornet henger etter bakbena og forsyner seg.
Klatrer opp og ned jernstammen, hodet ned på vei ned los nos problemas....
DSC00414.JPG
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Liker de der krabatene...

Koste meg for litt siden med denne, og kanskje andre vil like den også?

 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Bra den Deph. Jeg ser mange likheter med de jeg har her. Det er 2 ekorn som er jevnt innom. Jeg har stusset på om det er de eller flaggspetten som river ned fuglematerene men ekornene har definitivt kapasiteten ingen tvil. Jeg har begynt å "tilpasse" litt, lage løsninger som er tiltenkt ekorn først og fremst men fuglene liker løsningen også. Nå som sjefsekornet har reist til de evige jaktmarker er det klart mer spillerom for alle andre. Btw så et av ekornene gjøre en slik stage-dive fra ca 3m, jeg trodde det bare var US ´korn som drev med sin men dette hadde faktisk en slik fin slope at den glidet greit.. Merkelig.

Artige karer men fuglene er vel så imponerende, maken til snittflyging, klatring og stup disse tassene foretar ... det er helt utrolig. Vanskelg å fange på film.
 
Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.138
Antall liker
9.457
Ekorn er morsomme, men får de muligheten til å komme inn I et skjul så er de noen notoriske rotebøtter. Det virker som om de skal undersøke absolutt alt løst på hyller og slikt
 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Ser helt klart likheten med Snipp og Snapp live her ja. De har ikke tatt seg inn noe sted men faktene og kreativiteten er der :)
 
Topp Bunn