Adyton Modus XT

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Hei

Lurte på om noko har høyrd både den nye modelle xt og den gamle modusen og kan sei noko om forskjellen.

Oslo Hifi center skriv: "Den klassiske Modus Reference forforsterker oppgradert ved hjelp av ny og moderne strømforsyning."

Dei skulle ha 10.000 for den nye straumforsyninga. Er det nokon som veit om det er gjort mykje i høve til tidlegare sytraumforsyning?

Mvh Kjetil

A

aair

Gjest
Mener at de største forskjellene er at XT har større ladelytterkapasitet og inkluderer et strømfilter. Fysisk så er XT litt mindre i størrelse, men det har fortsatt 2 stk utganger, fx tilkobling av en Modus og en Chorus.

Jeg har XT og har sammenliknet de to psu'ene på min Adyton Chorus riaa, men jeg klarte ikke å detektere noen større forskjeller i mitt daværende oppsett. Vet samtidig om andre som mener det er store lydmessige forskjeller mellom de to. Er det snakk om kjøp fra OHC så ville jeg lånt med meg et nytt og et gammelt psu for å sammenlikne selv.

Knut

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Tviler på at eg legg ut 10000, på straumforsyning til ein pre som går for 5-6000 brukt, men eg er litt nyskjerrig på kor mykje den kan heve seg. Eg bur i Bergen, så det blir nok ikkje så lett å få teste det ut sjølv. Takkar for innspelet.

Kjetil

Topp Bunn