AC/DC sladder

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.461
Torget vurderinger
4
Vi vil ha Angus og gutta til Rockefeller....og fri øl til alle !!

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Hvorfor det ? ..... Alle vet jo at det er Bergen! som Rocker ;D

Tom-Erik

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.461
Torget vurderinger
4
Hvorfor det ?   ..... Alle vet jo at det er Bergen! som Rocker ;D
Yeah, right ! Hold dere til regnvåte buekorps dere! ;-)

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
Det der må være tidenes dårligste forretningsidee for ølomsetning:

- AC/DC Angus & co (RIP Bon Scott :'() har skjønt en liten enkel ting mht musikk - live. Man blir øltørst av fete riff og banale tøffe låter om skeive berter.

- Unge, virile, øltørste menn i alle aldre (til og med de som tygger blå piller) løper mann av huse for å nyte litt kvalitetstid med de aldrende rebeller og gul-brunt skummende fluidum

Legg de to ovennevte faktorer sammen, og forklar meg hvor fri øl kommer inn i bildet?

mvh
KJ

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.461
Torget vurderinger
4
Det der må være tidenes dårligste forretningsidee for ølomsetning
No shit, Sherlock ?!

Jeg snakker seff om en perfekt kveld foran scenen...ikke bak kassa!

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
No shit, Sherlock ?!

Jeg snakker seff om en perfekt kveld foran scenen...ikke bak kassa!
Eelementært kjære Wattson,

en perfekt kveld foran scenen, er uavhengig av om kassa fylles eller ikke, og sistnevnte er i tilfelle kun et spørsmål om pris.

EDIT: Det du tenker på er en perfekt kveld uka etter (eller deromkring), noe jeg personlig finner nokså uinteresant.

mvh
KJ

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.461
Torget vurderinger
4
EDIT: Det du tenker på er en perfekt kveld uka etter (eller deromkring), noe jeg personlig finner nokså uinteresant.
Faen heller!
Moralister i en tråd om AC/DC hører ingen steds hjemme!

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Blæh. Vi kjøre på, vi kjøre på. It's a rok'n roll damnation.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
Faen heller!
Moralister i en tråd om AC/DC hører ingen steds hjemme!
Så, så Wattson, det handler ikke om moral, kun om den enkle erkjennelsen at når jeg en gang i framtiden skulle innfinne meg på en AC/DC konsert, så ville jeg antagelig konsumere en anseelig mengde ØL, uavhengig av ølprisen, og at ølprisen ikke på noen måte ville ha innvirkning på at jeg uavvendelig kom til å synes at det var en djævelsk bra konsert ... dvs. i korthet at suksesskriteriet til en AC/DC konsert er uavhengig av ølprisen, men muligens svært avhengig av tilgjengligheten av ØL ... kanskje litt synd på lommeboka dagen der på ... men bagateller er bagateller ...

mvh
KJ

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
KJ: er du veldig religiøs eller noe? du virker litt slik.. :p

fri øl er vel ikke noe poeng, men litt billigere øl kanskje? det vil jo gå masse

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
O.T.
KJ: er du veldig religiøs eller noe? du virker litt slik.. :p
;D Det tror jeg er første gang noen har tillagt meg den type legning ... Bacchus kanskje ... tja hvorfor ikke ... men med ei tønne malt liggende på vent, så er det ikke helt Bacchus ... Ninkasi passer antagelig litt bedre, men han er alt for antikvarisk og nesten feil kulturkrets ... men Isis er kanksje litt mer «moderne», enda mer «up to date» er Gambrinus, Tsjekkerne henviser ofte til Radegast. Men ... nei ... for å bli litt mer hjemlig, så må det bli Freyr, selv om han var «svenske».  ;D
fri øl er vel ikke noe poeng, men litt billigere øl kanskje? det vil jo gå masse
La meg vær helt tydelig på mine prioriteringer; og siden jeg er beskylt for å være religiøs så kan vi like godt staret med det viktigste og mest utopiske:
1) Bon Scott returnerer fra Hels favn snarest!
2) AC/DC konsert med full besettning av gamle rebeller, hvor som helst bare undertegnede er til stedet
3) ubegrenset tilgang på ØL

noen og 120 eller deromkring rimeligerre ØL

mvh
KJ

T

theStig

Gjest
Skal vi få AC/DC til å spille på Rockefeller, så tror jeg ingen av oss klarer å drikke så mange 40 cl "halvlitere" til 60 kr at ølet i sum blir dyrere enn konsertbiletten? Dessuten synes jeg AC/DC hører til på de store arenaer. Rockefeller blir for smått, selv for aldrende herrer i kortbukser.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.461
Torget vurderinger
4
Dessuten synes jeg AC/DC hører til på de store arenaer. Rockefeller blir for smått, selv for aldrende herrer i kortbukser.
For smått? Så den aldrende herren i kortbukse skal virkelig utfolde seg ? hehe

Tenk hvilket trøkk med et fullstappet Rockefeller, publikumere tett på scenen i 3 etasjer, den gamle t-skjorta med utvasket "AC/DC" klistrer seg til kroppen, du er litt usikker på om det var øl eller svetten fra Angus som nettopp traff deg, du står på gulvet 10 meter fra scenen og løfter blikket bakover og ser 20-30-40 og 50-åringer henge over rekkverket med verdens villeste og feteste glis fra øre til øre.

Forøvrig har jeg lovet meg selv aldri, aldri, aldri mer Valle Hovin.

Topp Bunn