- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 5
Elvis Costello og Tom Waits and The Preservation Hall Jazz Band gir begge ut 78-plater. De kommer i meget begrenset antall. Costello vil bli presset i 25 eksemplarer. Waits kommer i 504 eksemplarer.
Ingen fare, du må bare sørge for å få tak i ett av de 100 første eksemplarene av Tom Waits plata. Du får jo da spiller med på kjøpet...baluba skrev:Pokker ta at min gamle Monarc gikk i søpla da mine foreldre flyttet for omtrent 20 år siden.![]()
Sabla god idé, som sikkert koster en liten formue. Etterpå har man jo utstyret som trengs for å begynne å samle på 78.vta skrev:Ingen fare, du må bare sørge for å få tak i ett av de 100 første eksemplarene av Tom Waits plata. Du får jo da spiller med på kjøpet...baluba skrev:Pokker ta at min gamle Monarc gikk i søpla da mine foreldre flyttet for omtrent 20 år siden.![]()
![]()
Nåja... ser jo ikke så ille ut dette.baluba skrev:Sabla god idé, som sikkert koster en liten formue.
Kampen for å få tak i den kan vel imdlertid komme til å koste blod og svette. ;D-Deluxe Donation Tier: $200 INCLUDES: Limited Edition 78rpm record
AND the limited edition, custom-made Preservation Hall 78 record player(#1-100)
Finn er jo full av gamle Dual- og Lenco-spillere til 300-1000 Kr som kan spille 78-plater.vta skrev:Nåja... ser jo ikke så ille ut dette.baluba skrev:Sabla god idé, som sikkert koster en liten formue.
Kampen for å få tak i den kan vel imdlertid komme til å koste blod og svette. ;D-Deluxe Donation Tier: $200 INCLUDES: Limited Edition 78rpm record
AND the limited edition, custom-made Preservation Hall 78 record player(#1-100)