30% rabatt på Tannoy Legacy Eaton, Cheviot og Arden

Kommentarer

T

TLN

Gjest
Arden til denne prisen er ett kupp :) Nydelig høyttaler som spiller fantastisk.

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
14.772
Sted
Bergstaden
Mer moro og bang for the buck tror jeg det skal være vanskelig å finne i denne prisklassen. Dual concentric elementet oppfører seg så vidt jeg skjønner som en ekte punktkilde også, med alt godt det fører med seg. Så dette er ikke bare en høyttaler med stor, generøs og morsom lyd, den spiller også veldig BRA.

Jeg er såklart DRITSUR for at jeg ikke fikk mine Arden like billig, men for alle andre som ikke har handlet enda er dette et røverkjøp. ;D

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
828
Link til alle artikler
226
SteReoFil sine annonser
MBL C41 - må bare oppleves!

MBL C41 - må bare oppleves!

• 2
MBL C41 er kanskje det beste high-end-produktet vi noensinne har hørt. Der, nå har vi sagt det! Enten du er på jakt etter en ROON-streamer, en forforsterker – eller begge deler – kom gjerne innom...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Note justerer prisene 01.05

Audio Note justerer prisene 01.05

• 0
"Our pricing has largely stayed the same for quite a long time. In this period we've seen a sharp rise in the price of raw materials. For example Copper has increased by over 60% and Silver by...
Fortsett
Cashback på alle YAMAHA R-N-modeller

Cashback på alle YAMAHA R-N-modeller

• 0
YAMAHA står bak noen av de beste HiFi-produktene vi kjenner. De kombinerer imponerende lydkvalitet med avansert funksjonalitet og en byggekvalitet som er i en klasse for seg. Nå har du muligheten...
Fortsett
Bransjenyheter
FOCAL Bathys MG i butikken!

FOCAL Bathys MG i butikken!

• 0
Vi er utrolig stolte av å ha verdenspremiere på årets kanskje mest omtalte hodetelefonlansering; FOCAL Bathys MG! Focal Bathys er vår absolutte favoritt blant trådløse hodetelefoner. Bathys MG er...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til messe!

Velkommen til messe!

• 0
Denne helgen er det masse som skjer i butikken. :cool: Marantz lanserer sin nye 10-serie, det blir butikklansering av nye Quad 33 og 303, Isak fra Multirom demonstrerer nye Lumin T3x på MBL...
Fortsett
Bransjenyheter
Til helgen er det messe! Hva ønsker du deg tilbud på?

Til helgen er det messe! Hva ønsker du deg tilbud på?

• 0
4. og 5. april har vi vår årlige vårmesse i butikken. 🥳 Det blir norgespremierer på blant annet Marants sin nye flaggskipserie og Lumin T3x + mye, mye mer! :) Vi får gjester fra innland og utland...
Fortsett
Topp Bunn