30 års present

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Hei

Har en kammerat som blir 30 nå. Trenger i den anledning en pepperbøsse. Hvor får man tak i store sådanne?

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Antall liker
346
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
En bekjent av meg gjorde det skikkelig da han skulle feire sin kamerat's 30 års lag. I mangel på STOR pepperbøsse, skaffet de tre - fire sånne betong ringer som ligger under bakken i kummer under kummlokk. Disse murte de sammen samtidig som de forsøkte å mure en topp slik at det hele lignet på en pepperbøsse. Hele greia ble heiset på plass med kranbil på natten i utkjørselen i gården. Jubilanten ble både overrasket og slet lenge med å få den vekk ;D

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Problemet med Glassmagasinet er at de bare har små pene.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Noen oljefat og et sveiseapparat er også en farbar vei. Man kan jo fylle de med vann, så fryser det, og den blir litt værre å flytte rundt på.

Eller oljefat+låsbart skistativ....(gjemme nøkkelen godt)

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Antall liker
6
Husk å kjøp en som brenner godt, peisved er den eneste nytten en halv meter med pepperbøsse kan ha.

Seriøst tett tradisjon!

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Her er det en som fikk en stor til sin 30-års dag. ;-)

G

Gjestemedlem

Gjest
Prøv et byggsenter eller steder hvor de selger griller og grillutstyr.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Jernia på Lillehammer har en pepperbøsse formet som en baseball kølle, og like stor. Mulig din lokale Jernia kan hoste opp noe tilsvarende?

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Antall liker
6
I hvilken hylle er praktisk mulig å ha en pepperkvern på 50cm?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
i stedet for å kaste bort pengene på dårlig husfyll, hvorfor ikke kjøpe noe som faktisk er litt kult og kanskje blir satt litt pris på. (sorry,gledesdreper.......)

P

Parelius

Gjest
i stedet for å kaste bort pengene på dårlig husfyll, hvorfor ikke kjøpe noe som faktisk er litt kult og kanskje blir satt litt pris på. (sorry,gledesdreper.......)
Gi mannen en kvinne (med papirer på tilhørigheten). Det blir uansett sterkt krydder på tilværelsen.

O

OldBoy

Gjest
Jeg så en stor pepperbøsse hos noen gode venner i helgen. CrushGrind, het den, og var en halv meter høy. Vennene mine har selv fått den i gave, så de visste ikke hvor man kunne få tak i noe sånt, så jeg har søkt litt på nettet.

Går du inn på http://www.handberg.no, og leter videre under "kverner", har du muligens et utgangspunkt.

Topp Bunn