2,6 mm underlags skiver

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , jeg trenger ett par underlagsskiver or headshell/skruer til pickup.....disse kan være av enten teflon , eller metall(ikke magnetisk)

Jeg har vært i kontakt med stiftservice , div hobbybutikker , wurth , svalander, men ingen av disse hadde ...

Noen som har noe tips om hvem som kan ha slike skiver....?

Espen

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Takk for tipset , skal gjøre det..Espen

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Da er tlf til snapa tatt , han skulle sjekke opp...har jeg flaks får jeg tak i ett par der....

Hvis ikke flere tips ?

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.553
Torget vurderinger
1
Std. skruer og skiver i rustfritt stål er «umagnetiske» (dvs det er ikke magnetisk polarisert, men leder magnetisme godt), du kan evt sjekke med et kompass. Mitchell har umbrakoskurer og skiver i «umagnetisk» A4 stål. Alternativet er evt. aluminum- eller nylonskruer, begge deler har sine vesentlge svakheter, skiver i nylon og aluminium er selvf. mindre problematiske. EDIT: magnetiske skruer er mindre problematiske ift MC PUer enn de er for MM.

mvh
KJ

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
F.E. skrev:
her har du skruer,mutrer+skiver til en slikk og ingenting http://www.svalander.se/vinyl/mont.htm
mvh Filip
Merkelig , ha sier da selv på tlf at han ikke har.....

ps drar til med andakt og følse her , har dratt til noen titalls picuper , så dette går bra....

jeg trives bedre med diss rustfrie skivene enn de i plast egentlig...Det var bare det at jeg solgte spillern min med skivene på , etter en pu montasje hos en mybakt vpi eier , ble det en del skiver til overs , jeg var heldig å fikk to stykker med han...skal passe godt på dem...takk Micail..

Videre har det dukket opp ett sett plastskiver tilgjenglig , så da ordner det seg , plastskivene hadde Håvar Snapa å avse.-... ;D

Espen

Topp Bunn