2 ønsker for HFS2

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Liker de nye sidene meget godt, men det er synd at aktiviteten ser ut til å ha tatt litt av?

Uansett har jeg to ønsker:
-Om det er mulig med en avkrysningsboks i "min profil" som gjør at jeg kunne utelatt emner fra OT i siste 10 innlegg på forsiden?
-Gjerne to forskjellige farger når man quoter quot, slik at ikke alt blir i samme boksen.

Ellers må jeg bare kommentere at sidene er utrolig trege hos meg. Dette gjelder både Mac OSX og Win Opera/IE. Jeg forstår det ikke, da det ser ut til at andre skryter av den raske responsen???

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Greven skrev:
Liker de nye sidene meget godt, men det er synd at aktiviteten ser ut til å ha tatt litt av?

Uansett har jeg to ønsker:
-Om det er mulig med en avkrysningsboks i "min profil" som gjør at jeg kunne utelatt emner fra OT i siste 10 innlegg på forsiden?
-Gjerne to forskjellige farger når man quoter quot, slik at ikke alt blir i samme boksen.

Ellers må jeg bare kommentere at sidene er utrolig trege hos meg. Dette gjelder både Mac OSX og Win Opera/IE. Jeg forstår det ikke, da det ser ut til at andre skryter av den raske responsen???
Dine to ønsker er dessverre ikke mulig å etterkomme. Det å utelate emner fra Off-Topic er litt mer komplisert enn som så, og jeg vurderer å dele det opp i 2 bokser for å separere det, men å lage en avkryssningsboks blir unødvendig komplisert.

Det er mulig å quote både 1 og 2 og 3 osv. ganger, og det blir vanskelig å programmere det slik at quote 2, 4 osv. blir en annen farge. Jeg er enig i at dette er litt irriterende, og jeg vet at dette er noe som utviklerne av SMF forumet har tenkt å gjøre noe med i neste utgave av forumet. Når den tid kommer (cirka 5 mnd) så skal jeg oppgradere sidene.

Varierende hastighet på sidene - dette er noe jeg jobber med, og jeg begynner å få noen ideér om hva dette kan skyldes, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å bedre dette problemet.

Til slutt - aktiviteten på forumet er det beste vi har hatt i mai måned noen gang, men dette er jo den roligste måneden i året.

Mvh
Thomas

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Selv om sidene er trege, er det iallefall meget rask respons fra Høvdingen... ;D ;D

Takk for tilbakemelding! :)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Ja.. 13min responstid e jo ikke så værst :)

Har dere vært i kontakt med ISP'n deres, om de kan ha noen forklaring på "ugjenvhetene" i responsen/hastigheten på forumet...

mvh Kai

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
zemtex skrev:
Ja.. 13min responstid e jo ikke så værst :)

Har dere vært i kontakt med ISP'n deres, om de kan ha noen forklaring på "ugjenvhetene" i responsen/hastigheten på forumet...

mvh Kai
Jeg regner med at dette er et enkelttilfelle. Det kan selvfølgelig forekomme tidspunkter med litt nedetid/treghet, men jeg regner ikke med at du opplever 13 min responstid hele tiden.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Neida... er klar over det ;) .. mest tilfeldigheter

Topp Bunn