Hei!
Noe av dette er jeg klar over, særlig da problematikken rundt kabeltv og jordet plasmatv.
Denne biten mener jeg å ha fått kontroll over med to stykk "antenneskilletrafoer" den ene montert (gratis) av canal digital den andre kjøpt på elfa og brukt nede ved antennuttaket i stua.
Utover dette så har jo jeg forsynt meg godt med div. filtere samt netkabler fra PS Audio hvor det er fordelt ferritmasse(støv) i det ene laget med skjerming, 4 stykker av disse samt skjerming på flere av signalkablene Acoustic Zen og BM revelation.
PS Audio outlet mellom ekkj netkabel/skjøteledning og frem til Supra netfilter for tvdeler/riia o.l. (dette er den kjellerkursen).
cd drivverk og dac og linestage får ren strøm fra min Powerplant 600 og derfra via nevnte PS Audio kabler.
2xBel Canto har fått nye doble støyfeller innebygd , samt at også de blir forsynt med strøm via nevnte PS Audio netkabler med kanskje markedets beste skjerming.
Da snakker vi om eventuell innstrålt strøm, men dette med jording og div. jordsløyfer (hos meg nå) lurer jeg fortsatt på om kan være et eventuelt problem og da på hvilken måte.
Mange tror nå at et slikt eventuelt problem nødvendigvis vil opptre som et sjenerende porblem en tydelig vil høre, mens jeg oppfatter det mer som at det kan være mulig å få enda sortere bakgrunn og ro (og ytterligere forbedret lydgjengivelse), som på sin side ikke nødevendigvis vil oppdages før en har hørt den eventuelle forskjellen.
Slik sett kan det jeg har betraktet som en fordel (mest mulig skille mellom hovedkomponentene i anlegget og resten tv og div) faktisk virke mot sin hensikt
:

:

Mvh.KW