Ønsker tips om Camping.

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Jeg har kjøpt et finfint telt,og har planer om ei overnatting eller to.. jeg skal fra Oslo til Sogn og fjordane ellers er den turen åpen for diverse ruter(sørlandet blir for langt)
Jeg tenkte en plass ved elv eller sjø.og nydelig natur og så stille som mulig.Romantisk opplegg ;)Kan være campingplass hvis den oppfyller litt av kravene..Jeg dama og svigermor hehehe
Er forresten kjempefornøyd med kjøp av teltet. Søkte på Kelko og fant et kjempeutvalg og gode priser.Hadde det hjemme iløpet av 37 timer :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Du og dama og svigermor, ja....

Selv om teltet har to soverom bør du vite at det kan være lytt. ;D

Ellers er det en idè å stikke innom et av kontorene til DNT og plukke opp noen brosjyrer.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ta ein tur til Ervika eller Hoddevika nær Vestkapp. Likar du surfing, er det perfekt, og elles er det store naturopplevingar rundt i distriktet. (Vil du ha romantiske teltstadar, tykkjer eg det er best å bruke allmannaretten og slått opp teltet på fjellet, men då må du klare deg utan vassklosett og dusj). Selje Kloster er også verd eit besøk. Om du kjem i privatbil, køyr RV 15 frå Otta. På vegen kan du også campe i Stryn. Etterpå ville eg ha reist til Sandane, og etterpå tatt Fjærlandsvegen. Så vil du komme til Sogndal, og hatt høve til ymse reisemå. Eg likar meg veldig godt både i Aurland (eit fjellgardbesøk eller verdas mest romantiske fjellvandring gjennom Aurlandsdalen - ta buss eller privatbil opp dalen, og gå stien attende. Utruleg fint) og i Balestrand, som er vegen utover fjorden. Eg ville nok køyrt slik at eg fekk med meg Borgund Stavkyrkje, landets eldste. Vel verd å få med seg.

Reiser du utan bil (kor tungt er teltet ditt?), ville eg tatt ekspressbuss, funne korresponderande buss til Selje, og slått meg til på campingplassen der. Etter nokre dagar ville eg tatt Snøggbåten vidare til Gulen, brukt litt tid der, og tatt vegen innover Sognefjorden med dei kommunikasjonsmidlar som måtte by seg.

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Audiophile-Arve skrev:
Ta ein tur til Ervika eller Hoddevika nær Vestkapp. Likar du surfing, er det perfekt, og elles er det store naturopplevingar rundt i distriktet. (Vil du ha romantiske teltstadar, tykkjer eg det er best å bruke allmannaretten og slått opp teltet på fjellet, men då må du klare deg utan vassklosett og dusj). Selje Kloster er også verd eit besøk. Om du kjem i privatbil, køyr RV 15 frå Otta. På vegen kan du også campe i Stryn. Etterpå ville eg ha reist til Sandane, og etterpå tatt Fjærlandsvegen. Så vil du komme til Sogndal, og hatt høve til ymse reisemå. Eg likar meg veldig godt både i Aurland (eit fjellgardbesøk eller verdas mest romantiske fjellvandring gjennom Aurlandsdalen - ta buss eller privatbil opp dalen, og gå stien attende. Utruleg fint) og i Balestrand, som er vegen utover fjorden. Eg ville nok køyrt slik at eg fekk med meg Borgund Stavkyrkje, landets eldste. Vel verd å få med seg.
Det hørtes ut som gode råd.. Stadtlandet med Hoddevika osv.allerede bestemt siden vi har Hus/hytte der..
Skal se nermere på de andre anbefalingene :)
Er det noen som vet om noe mellom Lillehammer og Stryn?

Topp Bunn