Rørutstyr Ødelagte rør

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
127
Torget vurderinger
9
Har nylig anskaffet meg ny forsterker, og skulle sette bort mine monoblokker med rør.
Når jeg kikket nærmere på dem oppdaget jeg et slags brunt belegg inni røra, hva i verden er det som har skjedd her? Dette har kommet " plutselig "
jag tørker stadig støv av forsterkerne, og ville ha oppdaget dette, så det er ikke noe som har skjedd over lang tid.

Rør.jpg

Beklager bildekvaliteten, men som dere ser rørene er ikke akkurat pene, noen som skjønner hva som har skjedd:confused: dette gjelder alle EL34 rørene i begge monoblokkene.
Tips mottas med takk

Jan Arne

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.304
Torget vurderinger
2
er det virkelig på innsiden? ser ut som om noen har brukt mikrofiberklut på røra mens de var varme...

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Antall liker
448
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Dette kan da ikke komme fra innsiden av røra.I så tilfelle er nok røra å se på som historie.
Nei dette må komme fra utsiden.
Mvh Kenneth

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
127
Torget vurderinger
9
Hehe mysteriet er løst:p dere har helt rett, synet må ha spilt meg et puss her :) det så virkelig ut som det satt på innsiden av rørene.. Men dere har helt rett! det kom nok fra en støvkost og gikk fint an å vaske bort.. Optiker Neste!

Jan Arne

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
127
Torget vurderinger
9
Hvis man spiller Rolling Stones (Brown Sugar) og deretter tørker støv av rørene kan det bli slik.
Bra mysteriet ble oppklart
Hehe, kan ikke si annet enn at jeg føler meg rimelig dum nå;) Men takk for hjelpen!!

Topp Bunn