- Ble medlem
- 27.12.2003
- Antall liker
- 22
På svensk TV2 gikk det i går årets beste TV konsert, uten at jeg visste det på forhånd. Galla konsert for Rock&Roll Hall of Fame 25 årsfeiring
Snublet innom i det Simon&Garfunkel startet, og fikk med mestepartene allikevel. At jeg misset Stevie Wonder tåler jeg veldig godt..men
For en fantastisk forestilling!! ble sittende oppe med kona (S&G fan++) og digge og synge med til langt på natt...
For de som ikke fikk det med seg kommer det i reprise 5/1 på SVT1. Still inn dvdopptakeren!!! Dette er en MUST.
(Googlet for å finne DVD av konserten, uten å lykkes)
23.25 Rock and Roll Hall of Fame 25 år
Stor galakonsert på Madison Square Garden inspelad 29 och 30 oktober i år med U2, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Paul Simon, Art Garfunkel, Mick Jagger, Sting, Billy Joel, John Fogerty, Sam Moore, Jeff Beck, Metallica, Crosby, Stills, Nash & Friends med flera.
Från 30/12 i SVT2
Kos dokk

NOE RART MED LYDEN/timingen på You tube
Fortsett på Youtube sjøl..
osv sosv
De gamle er eldst!!
Sleiven
Snublet innom i det Simon&Garfunkel startet, og fikk med mestepartene allikevel. At jeg misset Stevie Wonder tåler jeg veldig godt..men
For en fantastisk forestilling!! ble sittende oppe med kona (S&G fan++) og digge og synge med til langt på natt...
For de som ikke fikk det med seg kommer det i reprise 5/1 på SVT1. Still inn dvdopptakeren!!! Dette er en MUST.
(Googlet for å finne DVD av konserten, uten å lykkes)
23.25 Rock and Roll Hall of Fame 25 år
Stor galakonsert på Madison Square Garden inspelad 29 och 30 oktober i år med U2, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Paul Simon, Art Garfunkel, Mick Jagger, Sting, Billy Joel, John Fogerty, Sam Moore, Jeff Beck, Metallica, Crosby, Stills, Nash & Friends med flera.
Från 30/12 i SVT2
Kos dokk
NOE RART MED LYDEN/timingen på You tube
Fortsett på Youtube sjøl..
De gamle er eldst!!
Sleiven