Årets hifi-sitat.

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Da får du bare starte en, dah .. ::)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Sagt om kabler.

Kobles kablen fra og det for eksempel er en Teflon isolert kabel vil den lades opp.
Putter du den i en plastpose eller bærer den over et syntetisk teppe kan den lades med opp til 20000 volt.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
el_mariachi skrev:
Sagt om kabler.

Kobles kablen fra og det for eksempel er en Teflon isolert kabel vil den lades opp.
Putter du den i en plastpose eller bærer den over et syntetisk teppe kan den lades med opp til 20000 volt.
;D ;D Siterer man noe, er det vanlig folkeskikk å oppgi kilden. Hehe. Hvor i all verden har du funnet dette?

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
Steinar_Lund skrev:
el_mariachi skrev:
Sagt om kabler.

;D ;D Siterer man noe, er det vanlig folkeskikk å oppgi kilden. Hehe. Hvor i all verden har du funnet dette?
Søk, og du skal finne: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,50595.msg949467.html#msg949467 ;)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Fant igjen denne tråden nå og tenkte at jeg skulle poste et sitat jeg postet i en annen tråd.
Regner med at det er flere som sitter på noen gode slike så det er bare å poste alt dere klarer.

Hifiskribent:

...................... har jeg nå likevel kommet noenlunde i mål, ved hjelp av noen (altfor) dyre Meridian og Denon-produkter, samt «Valhalla-killers» fra Tara Labs, «The One Studio Extreme», kabler som dessverre ikke er til salgs i Norge og de overraskende gode Black Magic Revelations høyttalerkabler fra PM Audio, men på høyttaler-siden har det liksom aldri blitt sving over sakene

Topp Bunn