Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

Vi er dessverre stengt på torsdag, men fredag (12-16) og lørdag (11-16) er vi åpen som vanlig. Vel ikke helt vanlig, Stig styrer skuta og er den som hjelper deg på din musikalske reise når du kommer på besøk :)

Onsdag (i morgen) er jeg i butikken og rydder i hus litt jazz og ønsker de som ønsker det velkommen fra kl 14 og utover ettermiddagen. Gi gjerne en lyd om du vurderer å stikke innom :)

Ha en fortreffelig uke, så sees vi snart :)

Jørgen
Skjermbilde 2023-04-15 kl. 09.13.56.png

Kommentarer

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Antall liker
2.908
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
17
Minner om at vi holder stengt i dag og at du møter The Stig i butikken fredag og lørdag :)

Selv setter jeg kursen mot Bergen i dag. Så har du noe jeg burde kjøpe og bor langs øst/vest passasjen, gi en lyd :)

Stigjazz

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.08.2014
Antall liker
114
Sted
Moss
Torget vurderinger
0
Minner om at vi holder stengt i dag og at du møter The Stig i butikken fredag og lørdag :)

Selv setter jeg kursen mot Bergen i dag. Så har du noe jeg burde kjøpe og bor langs øst/vest passasjen, gi en lyd :)
God Tur vestover.

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.908
Link til alle artikler
106
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Påskehjelpen 2025

Påskehjelpen 2025

• 9
Allerede sliten og lei påskejaget? Frykt ikke. Også i år stiller vi opp for deg med moralsk støtte, forståelse og godt selskap! Vi holder åpent: Onsdag 16.4 12-16 Lørdag 19.4 12-15 Verkstedveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Vårmesse hos HIFI&VINYL
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS

Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS

• 34
PRESSEMELDING Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS Hifi&Vinyl AS har gleden av å kunngjøre oppkjøpet av tre av Norges mest anerkjente og tradisjonsrike...
Fortsett
Bransjenyheter
Oslo Hifishow, sortering og ny giv!

Oslo Hifishow, sortering og ny giv!

• 7
Etter en vellykket helg på @OsloHiFiShow er vi klare for ny innsats i butikken! Vi benytter anledningen til å takke alle dere som var innom oss i løpet av helgen. Vi har brukt tiden etter messen...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdag, rør og aluminiumshøyttalere!

Lørdag, rør og aluminiumshøyttalere!

• 6
Ny lørdag på trappene! Denne platespilleren står for underholdningen sammen med BAT og EgglestonWorks!
Fortsett
Bransjenyheter
Vi går semi-online! Sjekk ut Hifi&Vinyl - Nå på nett!

Vi går semi-online! Sjekk ut Hifi&Vinyl - Nå på nett!

• 4
Nå kan du handle fra Hifi&Vinyl via Facebook! Følg gruppen og få oppdateringer og gode oppstartstilbud løpende! https://www.facebook.com/groups/1151674106746070/
Fortsett
Topp Bunn