Åpent hus

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
I anledning at det står en kake ved profilen min i dag, så blir det åpent hus hos meg fra klokka 18.30 i dag. Jeg har litt kake til overs etter 40-årslaget mitt på lørdag, så det hadde vært hyggelig om noen av hifi-vennene mine hadde tatt turen innom.

Jeg kan verken love sitteplass eller kake til alle, men kaffe skal det vel bli en råd med...

Fint om de som har lyst til å ta en tur (med mulighet for å høre og se litt på anlegget) sender meg en PM.

Roy

Vedlegg

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
Audiophile-Arve skrev:
Gratulerer med opprykket!
Eg har beklagelegvis berre høve til å komme på virtuelt besøk, men har anlagt feststemning, og skal sprette ei uspelt vinylplate i høve dagen.
Det er definitivt i min ånd, og jeg håper å få tid til å gjøre det samme :)

Roy

A

Audio Optimum

Gjest
R.E.S. skrev:
I anledning at det står en kake ved profilen min i dag, så blir det åpent hus hos meg fra klokka 18.30 i dag. Jeg har litt kake til overs etter 40-årslaget mitt på lørdag, så det hadde vært hyggelig om noen av hifi-vennene mine hadde tatt turen innom.

Jeg kan verken love sitteplass eller kake til alle, men kaffe skal det vel bli en råd med...

Fint om de som har lyst til å ta en tur (med mulighet for å høre og se litt på anlegget) sender meg en PM.

Roy
Den kaken hadde jeg spart ;D...... Sjeldent pen kake...
Ble litt usikker på om det følger ulykke med å spise sitt eget lags kake, har begynt å få
tvangstanker rundt dette laget... Ikke se kampene eller følge med resultatservice..
Det fungerte i går.... ;D ;D ;D ;D
Gratulerer med vel overstått bursdag og presangen ble vel heller ikke dårlig motatt
med 2-1 seier.. :) ;D

mvh
Kjell

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
Audio Optimum skrev:
R.E.S. skrev:

Roy
Den kaken hadde jeg spart ;D...... Sjeldent pen kake...
Ble litt usikker på om det følger ulykke med å spise sitt eget lags kake, har begynt å få
tvangstanker rundt dette laget... Ikke se kampene eller følge med resultatservice..
Det fungerte i går.... ;D ;D ;D ;D
Gratulerer med vel overstått bursdag og presangen ble vel heller ikke dårlig motatt
med 2-1 seier.. :) ;D

mvh
Kjell
Det kunne ikke blitt bedre enn det der, Kjell. Først 40-årslag på lørdag, så Arsenal-seier på søndag, og i dag tidlig hadde de ordnet med boller og brus på pendlerbåten inn til Oslo.

I kveld blir det kaffe og kaker i heimen, og med så mye brunt, flytende godt som jeg fikk på lørdagen, så blir det vel en liten skarp en til kaffen også.

Roy

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Skulle gjerne vært innom og lyttet, hilst og spist kake, men jeg har egen fødselsdag å ordne etpar ting til, så jeg får nok ha det tilgode! Gratulerer med dagen fra et desemberbarn til et annet! ;D Førti er en fin alder. Det er nå det begynner!

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
impulse skrev:
Skulle gjerne vært innom og lyttet, hilst og spist kake, men jeg har egen fødselsdag å ordne etpar ting til, så jeg får nok ha det tilgode! Gratulerer med dagen fra et desemberbarn til et annet! ;D Førti er en fin alder. Det er nå det begynner!
Takker, jeg har stort sett åpent hus for hifi-interesserte hele året, men kan nok ikke love kake hver gang, he-he...

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
dørene åpner om 20 minutter :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Grattis! Selv har jeg ikke dag før på torsdag, men startet feiringen allerede på lørdag med seier på Old Trafford. Det smaker enda bedre enn på Anfield. Har jo prøvd begge deler denne sesongen...

Topp Bunn