V
villov
Gjest
Det har jo blitt litt av en utfordring på slutten av handleturen. Fra 1.januar er det visstnok ikke lovlig med synlige tobakksvarer i kassene slik at alle utsalg må skjule dette. Coop har den aller verste løsningen etter min mening. Først må man trykke på et panel for hvilken vare man ønsker for deretter å få spyttet ut en tynn lapp med strekdekoder som kommer alt for kjapt ut og er vanskelig å få tak i, slik at den flyr ned på gulvet til alle de andre lappene som ligger der fra før, enten fordi andre kunder har trykket feil og trykket en gang til eller fordi de ikke gidder bøye seg for å hente lappen.
Deretter er det avgårde til automaten. Legg inn lappen med strekdekodene opp står det beskrevet. Man prøver legge inn lappen, men den vil jo ikke ligge der den skal inn fordi det er for liten plass. Etter noe tid så henvendte jeg meg til kassadamen og fortalte henne at her kunne jeg stå til stengetid, og hun kom og viste meg at lappen bare skulle holdes fast i hånden mot lengderetningen for å bippes ut av maskinen. Genialt!!!
Heretter handler jeg bare på Kiwi!
Deretter er det avgårde til automaten. Legg inn lappen med strekdekodene opp står det beskrevet. Man prøver legge inn lappen, men den vil jo ikke ligge der den skal inn fordi det er for liten plass. Etter noe tid så henvendte jeg meg til kassadamen og fortalte henne at her kunne jeg stå til stengetid, og hun kom og viste meg at lappen bare skulle holdes fast i hånden mot lengderetningen for å bippes ut av maskinen. Genialt!!!
Heretter handler jeg bare på Kiwi!