Gråvær og regn her i sør i dag men sitter varmt og godt å hører på denne damen på tuben :)
Snart helg og biker tur til Evje noen dager så det ser jeg frem til, bare gruer meg til en må lande i neste uke :p
Ellers er det ikke så mye som skjer fremover og lite som skjer her inne også men det er...